Lidl u pola godine izvezao 3,4 milijuna eura hrvatskih proizvoda
Trgovački lanac Lidl u prva dva kvartala 2015. ostvario je izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u vrijednosti od skoro 3,4 milijun, što je 70% više nego u prva dva kvartala 2014., kad je krenuo ovaj program.
U 2014. godini Lidl je izvezao 5,7 milijuna eura vrijednih hrvatskih proizvoda u inozemstvo. Lidl najviše izvozi proizvode hrvatskih tvrtki PPK i Pivac. Najveći porast u izvozu u prvoj polovici godine u odnosu na prvu polovicu 2014. godine ostvarili su proizvodi poduzeća Vodoplast, PPK i Atlantic. Ove godine u Lidlovoj ponudi su i proizvodi Dukata, Meggle Hrvatska, Kandita i Zdenke.
Lidl najviše hrvatskih proizvoda izvozi u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku i Češku. U planu je i izvoz hrvatskih proizvoda u Španjolsku i Portugal te druge zemlje Europe. Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi na strana tržišta plasiraju se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima na tim tržištima poznate, a dio proizvoda se prodaje pod svojim hrvatskim brendovima.