Manipulacijski naslovi…
Tehnike manipulacije su često zanimljivo štivo jer kod ljudi izazivaju “onaj osjećaj” kako za manje mogu dobiti više ili “osjećaj pobjede” jer su prokljuvili kako netko želi manipulirati njima te su se od toga uspješno obranili.
Što god bio motiv naše opčinjenosti manipulacijom, u današnjem tekstu volio bih obraditi tehniku koja se ponovno počela eksploatirati – manipulacija naslovima tekstova.
Ukratko, radi se clickbait tehnici tj. atraktivnim naslovima tekstova, oglasa ili sličnih sadržaja koji imaju za svrhu privući ljude da kliknu na njih.
Ako i dalje ne kužite o čemu se ovdje radi, evo nekoliko primjera…
- Nećete vjerovati što se desilo nakon…
- Kada je napravio X desilo se nešto nepredviđeno
- Svi su se iznenadili kada je izveo…
- Ostali su zatečeni kada je otkrio svoju tajnu
- 10 tehnika kako biste postali sexy…
- Kojih 14 namirnica koje morate izbjegavati ako želite doživjeti 50-u
Gotovo sam siguran da ste naletjeli na sličan naslov i gotovo sam siguran da ste kliknuli na njega, da bi se kasnije razočarali (ne)kvalitetom sadržaja koji stoji iza njega.
U čemu je “čarolija” ovih naslova i kako to možete iskoristiti na pozitivan način u svom poslovanju?
Sva “čarolija” je u postavljanju primatelja poruke u poziciju istraživača i priliku da se iza ovog naslova krije nešto bitno za njegov život, posao, zdravlje…
Mi ljudi volimo istraživati i otkrivati, a posebno ako se iza toga krije snažna pokretačka emocija.
I u tom “istraživanju” krije se vaša prilika da unaprijedite svoje poslovanje i privučete nove klijente. Vještina nije u tome da lažete i izmišljate clickbait naslove i privlačite nepotrebne ljude, već u tome da svojim potencijalnim klijentima kroz komunikacijske poruke aktivirate emocije koje će ih pokrenuti.
Vještina je u pravoj mjeri doziranih informacija, onoliko koliko u tom stadiju mogu apsorbirati i doživjeti te im dozvoliti da istraživanjem sami otkriju korist i vrijednosti za sebe.
Vjerojatno se (previše) ponavljam, no provjerite koje emocije i koje radnje izazivaju vaše prodajne i/ili prezentacijske poruke. Ako nisu pokretačke, znači da nisu dobre.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).