Na što se fokusirati ako želite više klijenata?
Kroz mnoge tekstove ovog newslettera mogli ste naučiti i usvojiti razne tehnike i vještine kako se prezentirati, kako prodavati, kako im privući pažnju, kako biti poželjniji, no ovih dana sam shvatio kako nisam podijelio ono najvažnije – koja je svrha svih tih aktivnosti.
Moja greška, jer sam nekako pretpostavljao da znate i da nema potrebe to posebno isticati, no danas je došao trenutak da to ispravim.
Dakle, najveći fokus svojih prodajnih i inih aktivnosti morate staviti na to da primatelje poruke POKRENETE.
Tromost, lijenost, nezainteresiranost, teška pokretljivost, zbunjenost i set sličnih karakteristika vaš su NAJVEĆI NEPRIJATELJ u procesu prodaje, privlačenja i prenošenja poruke o usluzi i vrijednosti koje im možete pružiti.
Mnogi potencijalni klijenti reći će vam da imate zanimljivu uslugu, no kada je treba platiti ili se pojaviti na sastanku gdje ćete ih detaljnije upoznati sa svim mogućim vrijednostima, oni će to majstorski izbjeći i neće se pojaviti.
Ista stvar vam je i s oglasima (banneri, AdWordsi) – rijetki će kliknuti, pa čak ako i kliknu, rijetki su oni koji će popuni formular narudžbe ili možda čak napravili online plaćanje.
Preneseno na prodajne letke, postere, reklamne znakove, oglase u novinama, oglase na radiju… tromost i nedostatak energije da naprave “veliki korak” danas je najveća zapreka s kojom se susrećete u poslovanju.
Ako malo razmislite i proanalizirate razne vještine i tehnike koje dijelim kroz ovaj newsletter, lako ćete uočiti kako su one usmjerene na to da takvim radnjama motivirate i POKRENETE svoje potencijalne klijente da naprave korak prema vama.
Iz toga razloga izrazito je važno da preispitate svaku svoju poslovnu / prodajnu odluku i usporedite u kojoj mjeri će ona djelovati ili bi trebala djelovati da pokrene ciljnu skupinu jedan ili nekoliko koraka prema vama (i postali klijent u nekom trneutku).
No, pripazite kako ima jako malo ljudi koji su spremni napraviti velike korake.
Iz tog razloga redovito komunicirajte s tržištem, redovito demonstrirajte, redovito dijelite i redovito se pojavljujete… kako bi potencijalni klijenti sa što manjim i što lakšim koracima pristupili vama.
I to je to… sada kada je ovaj dio jasan (na što treba staviti fokus), vraćamo se za par dana s novim tehnikama i vještinama unapređenja poslovanja.
p.s. Više manjih i jednostavnijih koraka lakše će privući širu bazu potencijalnih klijenata, nego jedan veliki korak bez obzira na to što obećava izrazito veliki benefit ili bonus.
p.p.s. Najveći neprijatelj u provođenju ovakvih aktivnosti vam je nestrpljivost i nekonzistentnost. Pripazite na te zamke.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).