Na tržište je izbačen revolucionarni podvodni dron na solarno napajanje - Monitor.hr
25.07.2021. (07:30)

I more se snima

Na tržište je izbačen revolucionarni podvodni dron na solarno napajanje

Trident je ime drona kojemu je svrha istraživanje najdubljih podvodnih oceanskih prostranstava, a služi i kao pomoć pri nadgledanju brodova i hvatanju krijumčara u moru. Njegova je specifičnost i u tome što se solarno napaja pa je svakako mnogo obzirniji prema podvodnom svijetu. Revolucionarno rješenje za otkrivanje morskih dubina stiže iz tehnološke radionice Petera Rivea, suosnivača tvrtke SolarCity, koji je završio projekt vrijedan 7 milijuna dolara iz kojeg je stvoren dron za podvodno istraživanje. Njime Rive želi pomoći kako pojedincima tako i znanstvenoj zajednici da istraži što se to krije ispod mračnih morskih dubina gdje se nemoguće probiti. Green


Slične vijesti

04.08. (14:00)

Ozbiljna igračka

Mala škola upravljanja dronom

Osim što mogu biti vrlo korisni u različitim djelatnostima, na nabavku dronova odlučuju se i obični građani budući da se ovom atraktivnom stvarčicom mogu napraviti fantastične fotografije i snimke. Međutim, da bi koristili dron, potrebno se pridržavati određenih uputa. Lider

  • Odabir proizvođača: Yuneec, Autel i DJI
  • Osnove upravljanja: vježbati na velikom otvorenom prostoru, za polijetanje lijevi štapić, pritisnuti za držanje u zraku, desni štapić za kretanje
  • Regulativa: dronovi se mogu koristiti za rekreaciju i sport te za potrebe letačkih operacija. Da biste dron koristili za rekreaciju, važno je prije svega naglasiti da je dron tada moguće podići isključivo u nenaseljenim područjima, no morate ishoditi odobrenje Hrvatske kontrole zračnog prometa.
  • Ako je letjelica teža od 20 kg, obavezno ga osigurati
  • U svrhu letačkih operacija možete ga koristiti u udaljenosti od najmanje tri kilometra od aerodroma
19.03. (15:00)

Sad znamo sve

Barun Münchhausen u Zagrebu: Zaboravljeni prvi pad NLO-a na Jarun

Lider se povodom pada drona prisjetio pada “NLO-a” u Jarun devedesetih koji je slučajno snimio legendarni večernjakov fotoreporter Cajzek. U međuvremenu su ronioci napokon nešto pronašli. Nekoliko njih s naporom je izvuklo s dna zagrebačkoga mora – staru kadu i još ponešto smeća. Ipak su sumnjičavci imali pravo, a takvim finalom prvotravanjska šala Večernjeg lista dobila je i ekološku dimenziju. Ispričali smo se prisutnima, koji su sportski podnijeli činjenicu da su bili obmanuti. Tad mi nije bilo ni nakraj pameti da će drugi, stvarni i mnogo opasniji NLO nekih 25 godina poslije zaista pasti na području Jaruna, samo kilometar i pol sjevernije. No čini mi se da je i novinarska razigranost iz devedesetih godina prošlog stoljeća bila odgovornija od današnjih izjava političara koji kao da se natječu u prvotravanjskim šalama…

13.03. (23:37)

Nadajmo se da ne zna

Ako Banožić zna što priča, na glavni grad članice NATO-a u četvrtak je pala bomba

Ionako ozbiljna priča o padu vojne letjelice sovjetske proizvodnje u četvrtak nešto iza 23 sata u Zagrebu, u neposrednoj blizini Studentskog doma Stjepan Radić, koja je samo pukom srećom završila bez ljudskih žrtava, postala je još ozbiljnija sinoć kada je šef Vojne policije brigadir Vlado Kovačević objavio da su u ostacima letjelice pronađeni fragmenti koji upućuju na to da se radi o bombi. Jednako važno ili čak i važnije, Banožić je potvrdio da je bomba – eksplodirala. Međutim, brigadir Selak tvrdi da, kada bi u letjelici doista bila prava aviobomba, nakon njene eksplozije više ne bi bilo pola paviljona studentskog doma. Index

13.03. (08:00)

A što ako nije bio samo test?

Iz olupine drona izvučena crna kutija, moguće da je unutra bila bomba

S čitanjem kutije bavit će se, kaže, vojni stručnjaci iz zrakoplovstva, uključit će se i stručnjaci s Fakulteta strojarstva, znanstvenici… Pristupili smo očevidnim radnjama, ali vrlo oprezno, kao da smo išli operirati oko. Imali smo ometače – električni kabel neposredno u blizini, veliko stablo čije su korijeni bili duboko u zemlji paralelno uz letjelicu, a osim toga bila je i pretpostavka da može biti eksplozivna naprava još uvijek u trupu letjelice. Tportal

12.03. (09:00)

Za dron (ne)spremni

Analiza: Vjerojatnost slučajnog pada bespilotne letjelice zbog kvara je minimalna

Sve upućuje na namjerno usmjeravanje bespilotne letjelice i rušenje na Zagreb, bez eksplozivnog tereta (kao upozorenje), tehnologijom pasivnog upravljanja, s isključenim sustavom aktivnog, komunikacijskog upravljanja, kako bi se onemogućilo elektroničko detektiranje. S odredišta je leteći dron, doduše bez eksplozivnog tereta, usmjeren (vektoriran) na Zagreb, kako bi pao kad mu u predodređenom režimu rada, s napunjenom količinom goriva, nestane goriva tamo gdje se odredilo da padne. Tehnologija planiranja i provedbe leta podsjeća na operacije prvog borbenog drona u povijesti, njemačkog Flakzielgerät 76, poznatijeg kao V-1 leteća bomba, koji je 1944. i 1945., s najzapadnijeg kontinentalnog dijela Europe lansiran na London. Analizu donosi Autoportal.

17.07.2019. (17:00)

Zbog incidenta u Splitu zabranjeno letenje dronom u krugu 5 kilometara oko zračnih luka

25.06.2019. (14:00)

U Hrvatskoj 2.200 dronova, potrebne razne dozvole