Narcisi i manipulatori oko nas, što treba znati - Monitor.hr
08.08.2022. (18:00)

Sociopatsko smo društvo

Narcisi i manipulatori oko nas, što treba znati

Definitivno općenito je u porastu broj poremećaja ličnosti, ne samo narcisa i manipulatora. To je u skladu s vremenom, prostorom i kontekstom u kojem živimo. Nikad se ništa ne događa mimo konteksta. Naša zapadna civilizacija bremenita je svim obilježjima koja promoviraju narcizam, počevši od toga da mi stvaramo sliku svoje vrijednosti kroz različite vanjske investicije. Društvo kaže što morate napraviti i uglavnom je to više zadataka nego što čovjek može napraviti po svojoj konstituciji i sposobnosti. S druge vam strane društvo kaže da nije dovoljno samo napraviti to obilje zadataka, nego to morate napraviti sjajno, perfektno, s ocjenom 5.0. Ono što je najgore, je promocija individualizma gdje se dijete od malih nogu uči da je važno da odmah i sada zadovolji svoje želje te da mu na tom putu uopće nisu važni drugi ljudi, kaže psihijatrica za HRT.


Slične vijesti

15.02.2023. (18:00)

Otkrili ih novinari koji su se predstavili kao potencijalni klijenti

Manipulirali izborima i javnim mnijenjem, širili dezinformacije diljem svijeta dulje od dva desetljeća

Θα ερευνήσουν τον Jorge που έστησε παράγκα στην Ελλάδα;

U velikoj istrazi razotkriven je tim izraelskih državljana koji tvrde da su manipulirali na više od 30 izbora diljem svijeta koristeći metode hakiranja, sabotaže i širenja automatiziranih dezinformacija na društvenim mrežama, piše Guardian. Izraelsku jedinicu predvodi Tal Hanan, 50-godišnji bivši operativac izraelskih specijalnih snaga koji sada radi privatno pod pseudonimom Jorge. Hanan i njegova jedinica koja se koristi kodnim imenom “Tim Jorge”, razotkriveni su na temelju tajnih snimki i dokumenata koji su dostavljeni Guardianu. Istraga je razotkrila nevjerojatne detalje o tome kako su se koristili dezinformacijama kao oružjem, nudeći privatnu uslugu tajnog uplitanja u izbore, bez ostavljanja traga. Grupa je radila za obavještajne agencije, političke kampanje i privatne tvrtke koje su željele tajno manipulirati javnim mnijenjem. Jutarnji