Nike je od početka kontroverzne kampanje uvećao tržišnu vrijednost za šest milijardi dolara - Monitor.hr
24.09.2018. (11:30)

Vjeruj u nešto. Čak i kad to znači žrtvovati sve.

Nike je od početka kontroverzne kampanje uvećao tržišnu vrijednost za šest milijardi dolara

Graf tržišne vrijednosti Nikea. Trenutna tržišna vrijednost iznosi 136,9 milijardi dolara. Colin Kaepernick


Slične vijesti

29.07. (11:30)

Online marketing

Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara

Tvrtke će ove godine u marketing putem influencera uložiti 3,69 milijardi američkih dolara, procjenjuju analitičari, iduće godine preko 4 milijarde, a 2023. godine oko 5 milijardi dolara. Kad je riječ o platformama, Instagram je i dalje vodeći s oko 50% tržišnog udjela, a slijede ga YouTube i Facebook. TikTok je i dalje nešto slabiji u apsolutnim iznosima no bilježi velike stope rasta. Bug

26.04. (14:00)

Cilj oglasa je postignut

Plakati o nasilju u obitelji izazvali su burne polemike u Sloveniji

Plakate koji prikazuju djecu i žene žrtve nasilja je po Sloveniji postavila Udruga za nenasilnu komunikaciju. Ono što je izazvalo kontroverze su natpisi na plakatima. Naime, žrtve nasilja na licu imaju madež, ali i ozljede. Strelica usmjerena prema madežu označena je kao “majčin znak”, a strelica usmjerena prema ozljedi na licu označena je kao “očev znak”, odnosno “partnerov znak”. Index

20.01.2019. (23:00)

Lansiranje zaslona

Rusi planiraju koristiti satelite za ispisivanje reklama po nebu

Ruski startup StartRocket planira lansirati desetke malenih satelita, kojom bi bili lansirani istom raketom na visinu od oko 450 km, gdje bi se oformio “ekran” Orbital Display u kojem bi svaki od njih glumio jedan piksel, koji bi bilo moguće pojedinačno kontrolirati. Ruski poduzetnici kažu da još ne znaju koliko bi oglašavanje na Orbital Displayu moglo koštati, ali da očekuju podršku od kompanija i brandova čiji je “ego sjajniji od Sunca”. Bug

25.09.2018. (12:30)

Prihodi od digitalnog oglašavanja u svijetu skoro 100 milijardi dolara

Potrošnja na digitalno oglašavanje u SAD-u i Velilkoj Britaniji poskočila je prošle godine za 44 posto, na 52 milijarde dolara, pokazalo je najnovije istraživanje, čiji autori procjenjuju da se globalno potrošnja približava razini od 100 milijardi dolara. Pri tom je na digitalno oglašavanje potrošili 23 posto odgovarajućeg budžeta, u odnosu na 16 posto potrošenih godinu dana ranije. Opširnije N1

03.12.2017. (20:48)

Filmovi s potpisom

U režiji luksuza – o brandovima u filmu

Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider

17.10.2017. (20:00)

Ledena fora

Smiješno: Zamrznuli cijelu ulicu – za reklamu filma

Putnici njujorškog taksija usred toplog i sunčanog dana završe u zaleđenoj ulici prekrivenoj snijegom, u kojoj stoje zaleđeni policajac i dostavljač, ledenice vise s krova, smrznute ptice padaju na taksi – kao u filmu katastrofe. O tome se zapravo i radi – tim Thinkmodo, autori videa Devil Baby, The World’s Strongest Traffic Cop i Automated Selfie Stick, smislio je ovo kao reklamu za film ‘Geostorm’ (trailer, u kinima od četvrtka), a ljudi u taksiju povjerovali su da se ulice zaledila, ozbiljno se bili zabrinuli, čak i uplašili… Mashable

03.06.2017. (14:59)

Lijepo - ne moš gledat!

Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura

19.04.2017. (22:23)

Uspješno slijetanje

Savjet: Marketingaši, ne rasipajte oglašivački budžet i energiju, okrenite se ‘landing’ stranicama

Zamislite sljedeći scenarij: Oglašivač ste koji reklamira revolucionarni proizvod ili inovativnu uslugu na tržištu zabavnim i intrigantnim bannerima koji Vam donose dragocjene klikove. Ali – što dalje? Kamo nakon klika? U savršenom svijetu, nakon klika na oglas korisnik će sletjeti na landing stranicu. U stvarnom svijetu, većina oglašivača i brendova ne koristi njihov potencijal, no dobra landing stranica pravi je put do kupca, savjetuje Netokracija i objašnjava kako izraditi uspješnu takvu stranicu.

17.04.2017. (16:08)

Bad copy

Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.

13.02.2017. (13:55)

Zanimljivo

Ako želite da laž zvuči istinito dovoljno je da je često ponavljate

Ljudi koriste samo 10% mozga. Ako jedete puno mrkve, imat ćete bolji vid. Vitamin C liječi prehladu. Stopa kriminala u Americi je veća nego ikad ranije… Ništa od ovoga nije točno. Ali činjenice zapravo nisu ni važne. Dovoljno je da nešto ponavljate često i da ljudi počnu vjerovati u to. Radi se o efektu iluzorne istine, gdje greška u ljudskoj psihi dovodi do toga da ponavljanje izjednačavamo s istinom. Marketinški stručnjaci i političari znalački koriste ovu našu sklonost, piše Buka.