Sve je bilo bizarno na Trumpovoj inauguraciji. A ja sam jedan od onih koje je fascinirala njegova supruga Melania: kako ostati nevidljiv uz najmoćnijeg čovjeka na svijetu. Genijalna ideja da se nabije šešir na oči, kako joj se ne bi srele ni s čijim pogledom, neobično je uspjela. Piše to Boris Beck za Večernji list. Bilo mi ju je žao. Kao i svakoga tko je izložen neželjenim pogledima mnoštva. No, ne možemo reći da nije imala izbor. Za razliku od velikog bucnja u znamenitom akvariju Kaikyokan.
Ja vam se, eto, katkad osjećam kao taj bucanj, zatvoren u svojem internetskom mjehuru groznih vijesti, narcisoidnih tipova i katastrofa. Nakon što sam se predozirao vijestima o Trumpu, Dabri, Izraelu… otišao sam u susjedstvo, među drage ljude uz tursku kavu, mandarine i beznačajno čavrljanje. I njima je bilo drago da sam prekinuo rad i došao. Da, svi smo poput riba u mračnom i tihom tanku. I sve što nam treba je jedno drago ljudsko lice. To nisu lica koja smo vidjeli u Washingtonu. Izobličena lica digitalnih oligarha i republikanskih vođa. Zapravo razumijem Melaniu da ih nije željela vidjeti i da se osjećala kao riba u akvariju. Cijeli tekst na Narodu
A možda je ona samo jedna luda subverzivna Slovenka koja to radi mužu u inat (da kopira doslovce jednu Obamu).
So that’s pretty blatant, right? pic.twitter.com/EPnHME7afV
— Mike Hearn (@mikehearn) July 19, 2016
Provokativna kampanja Američkog instituta, udruge za promicanje engleskog jezika i američke kulture u Hrvatskoj prvoj se dami SAD-a nije baš svidjela, jer prema njezinom nalogu svi moraju biti uklonjeni, a na hrvatsku adresu mogla bi stići tužba. “Zamislite koliko daleko možete dospjeti uz malo engleskog” pisalo je na jumbo plakatima uz fotografiju Melanije Trump. Gospođa Trump poprilično negoduje, i osim što slijedi tužba, zatraženo je da se plakati uklone i to u sljedeća 24 sata, piše Večernji. Vijest je dospjela i do BBC-ja i Guardiana.
Samo zamislite koliko daleko možete stići – uz malo engleskog jezika, poruka je sa plakata s likom Melanije Trump koji su se pojavili u Zagrebu i proširili društvenim mrežama. Iza poruke stoji Američki institut, udruga za promicanje engleskog jezika i američke kulture, te stručnjakinja za marketing Ivis Burić, s kojom je Index napravio intervju.