Novi lijek za rak iznenadio liječnike, sijedu kosu pacijenata pretvorio u smeđu - Monitor.hr
22.07.2017. (20:37)

Mogući indikator oporavka

Novi lijek za rak iznenadio liječnike, sijedu kosu pacijenata pretvorio u smeđu

Znanstvenici s Autonomnog sveučilištu Barcelona proveli su testiranje novih lijekova na pacijentima oboljelima od raka pluća, a osim što su se ovi lijekovi pokazali djelotvornima u tjeranju bolesti na stagnaciju, sijedim pacijentima kosa je poprimila smeđu boju. 14 pacijenata od sveukupno 52 podvrgnuto je novim lijekovima, a s obzirom na to da su na kraju tretmana bili zdraviji od preostalih 38 pacijenata, znanstvenici su zaključili da bi promjena boje kose mogla sugerirati djelotvornost lijekova. Jutarnji



Slične vijesti

11.05. (13:30)

Hmm... život u Hrvatskoj?

Pet iznenađujućih razloga zašto ljudi sve ranije dobivaju sijede

Dr. Doris Day, izvanredni klinički profesor dermatologije u Medicinskom centru Sveučilišta Langone u New Yorku navela je pet razloga zbog kojih ljudi sve ranije sijede. Autoimune bolesti, zagađen okoliš, stres, dim cigareta i hormonalne promjene našle su se na njenoj listi osnovnih uzroka. S druge strane, postoje ljudi koji i u 50-tima nemaju nijednu sijedu vlas. 24sata

14.06.2018. (14:15)

Žena dva mjeseca nije prala kosu i ustanovila da joj je kosa jača i zdravija, veli – možda nikad više neću oprati kosu

19.11.2017. (11:36)

Namirnice za sjajnu kosu

16.11.2017. (20:03)

Don`t Touch My Hair

‘Hair Nah’: Igra u kojoj je bitno da vam ne dodiruju kosu

Kolektiv Momo Pixel iz Portlanda napravio je igru Hair Nah koja se igra iz perspektive žene kojoj stalno dodiruju kosu. Igrač je u ulozi crne žene koja hvata avion. Što joj sprečava ukrcaj? Ljudi koji joj neprestano dodiruju kosu. Svrha igre je prilično jednostavna – odmaknuti što više ruku koje se kreću prema glavi. Autorica igre kaže da je diranje kose problem s kojim se crnkinje suočavaju na dnevnoj bazi i da je to uvredljivo. Mashable

19.02.2017. (21:25)

Maske od avokada odlične za kosu

04.10.2016. (06:27)

18 drastičnih promjena frizure iz duge u kratku

11.04.2016. (06:28)

Zanimljiva teorija: Indijancima duga kosa bila produžetak živčanog sustava – služila im kao ljudska antena

05.02.2016. (06:00)

Sponzorirana vijest

I vi sada možete imati savršene kovrče svaki dan

Ponuda dana danas donosi odličnu ponudu – profesionalni uvijač kose za blage, prirodne ili definirane i čvrste kovrče. Profesionalni uvijač kose Magic curl se odlikuje snažnim sustavom grijanja koji mu omogućuje da bude spreman za rad za manje od jedne minute. S uređajem se može raditi u čak tri smjera što će vam znatno olakšati posao, ima tri postavke topline i timera za dugotrajne rezultate na različitim tipovima kose.

27.11.2015. (11:36)

Koliko često Hrvati peru kosu?

27.11.2015. (11:12)

Koliko često Hrvati peru kosu?

O frekvenciji korištenja najbolje govori podatak da u populaciji stanovnika Hrvatske od 15 do 64 godine imamo čak 96% korisnika šampona za kosu. Osim toga, u zadnjih 12 mjeseci (rujan 2014. – kolovoz 2015.) ukupno je u hrvatskoj maloprodaji prodano 3,25 milijuna litara šampona za kosu, što je pad od 6,8% na godišnjoj razini, dok je vrijednosna prodaja istodobno smanjena 3,8% na iznos od 162,36 milijuna kuna. Regeneratori za kosu bilježe nešto blaži pad jer je količinski minus iznosio 4,9% te je u promatranom periodu ukupno prodano 616 tisuća litara, dok je financijski rezultat s 43,29 milijuna kuna ostvario pad od 3,2%.

Ankete pokazuju da se većina potrošača za čistoću svoje kose pobrine nekoliko puta tjedno, što je kao svoj odgovor na pitanje koliko često peru kosu ponudilo 44,4% ispitanika.

Sa značajno manjim udjelom od 19,8% potom dolaze oni koji kosu peru jednom tjedno, a potpuno jednaki udio – po 16,3% – imaju potrošači koji kosu peru svaki dan te oni koji to rade svaki drugi dan.

Na kraju liste su potrošači koji kosu peru nekoliko puta mjesečno s 2,9% udjela, dok oni koji ne peru kosu zauzimaju udio ispod razine statističke pogreške (0,3%).

Dakako, apsolutna većina od 98,3% ispitanih građana za pranje kose koriste šampone za kosu. Pritom je običan šampon za kosu najpopularnija vrsta. Njega naime koristi 37,6% ispitanih. Potom slijede šampon protiv prhuti (26,8%), šampon s posebnim efektom (21,3%) te šampon i regenerator 2u1 (13%). Da ne koriste šampon za kosu, pak, ističe 1,4% sudionika ankete.

Supermarketi (48,4%) i drogerije (43,9%) vode mrtvu trku za naklonost potrošača kada je u pitanju mjesto gdje kupuju ovu vrstu proizvoda. Ostali formati zauzimaju gotovo zanemarive udjele – ljekarne imaju 2,2%, a specijalizirane trgovine kozmetike 1,8% udjela.

U ovoj kategoriji lojalnost brendu je na izrazito visokoj razini. Tako čak 73,7% korisnika šampona za kosu ističe da za pranje kose koriste gotovo uvijek istu marku šampona. S druge strane, da im marka šampona nije od važnosti navodi preostala četvrtina korisnika, njih 26,3%.