Pet iznenađujućih razloga zašto ljudi sve ranije dobivaju sijede - Monitor.hr
11.05. (13:30)

Hmm... život u Hrvatskoj?

Pet iznenađujućih razloga zašto ljudi sve ranije dobivaju sijede

Dr. Doris Day, izvanredni klinički profesor dermatologije u Medicinskom centru Sveučilišta Langone u New Yorku navela je pet razloga zbog kojih ljudi sve ranije sijede. Autoimune bolesti, zagađen okoliš, stres, dim cigareta i hormonalne promjene našle su se na njenoj listi osnovnih uzroka. S druge strane, postoje ljudi koji i u 50-tima nemaju nijednu sijedu vlas. 24sata



Slične vijesti

14.06.2018. (14:15)

Žena dva mjeseca nije prala kosu i ustanovila da joj je kosa jača i zdravija, veli – možda nikad više neću oprati kosu

19.11.2017. (11:36)

Namirnice za sjajnu kosu

16.11.2017. (20:03)

Don`t Touch My Hair

‘Hair Nah’: Igra u kojoj je bitno da vam ne dodiruju kosu

Kolektiv Momo Pixel iz Portlanda napravio je igru Hair Nah koja se igra iz perspektive žene kojoj stalno dodiruju kosu. Igrač je u ulozi crne žene koja hvata avion. Što joj sprečava ukrcaj? Ljudi koji joj neprestano dodiruju kosu. Svrha igre je prilično jednostavna – odmaknuti što više ruku koje se kreću prema glavi. Autorica igre kaže da je diranje kose problem s kojim se crnkinje suočavaju na dnevnoj bazi i da je to uvredljivo. Mashable

22.07.2017. (20:37)

Mogući indikator oporavka

Novi lijek za rak iznenadio liječnike, sijedu kosu pacijenata pretvorio u smeđu

Znanstvenici s Autonomnog sveučilištu Barcelona proveli su testiranje novih lijekova na pacijentima oboljelima od raka pluća, a osim što su se ovi lijekovi pokazali djelotvornima u tjeranju bolesti na stagnaciju, sijedim pacijentima kosa je poprimila smeđu boju. 14 pacijenata od sveukupno 52 podvrgnuto je novim lijekovima, a s obzirom na to da su na kraju tretmana bili zdraviji od preostalih 38 pacijenata, znanstvenici su zaključili da bi promjena boje kose mogla sugerirati djelotvornost lijekova. Jutarnji

19.02.2017. (21:25)

Maske od avokada odlične za kosu

04.10.2016. (06:27)

18 drastičnih promjena frizure iz duge u kratku

11.04.2016. (06:28)

Zanimljiva teorija: Indijancima duga kosa bila produžetak živčanog sustava – služila im kao ljudska antena

05.02.2016. (06:00)

Sponzorirana vijest

I vi sada možete imati savršene kovrče svaki dan

Ponuda dana danas donosi odličnu ponudu – profesionalni uvijač kose za blage, prirodne ili definirane i čvrste kovrče. Profesionalni uvijač kose Magic curl se odlikuje snažnim sustavom grijanja koji mu omogućuje da bude spreman za rad za manje od jedne minute. S uređajem se može raditi u čak tri smjera što će vam znatno olakšati posao, ima tri postavke topline i timera za dugotrajne rezultate na različitim tipovima kose.

27.11.2015. (11:36)

Koliko često Hrvati peru kosu?

27.11.2015. (11:12)

Koliko često Hrvati peru kosu?

O frekvenciji korištenja najbolje govori podatak da u populaciji stanovnika Hrvatske od 15 do 64 godine imamo čak 96% korisnika šampona za kosu. Osim toga, u zadnjih 12 mjeseci (rujan 2014. – kolovoz 2015.) ukupno je u hrvatskoj maloprodaji prodano 3,25 milijuna litara šampona za kosu, što je pad od 6,8% na godišnjoj razini, dok je vrijednosna prodaja istodobno smanjena 3,8% na iznos od 162,36 milijuna kuna. Regeneratori za kosu bilježe nešto blaži pad jer je količinski minus iznosio 4,9% te je u promatranom periodu ukupno prodano 616 tisuća litara, dok je financijski rezultat s 43,29 milijuna kuna ostvario pad od 3,2%.

Ankete pokazuju da se većina potrošača za čistoću svoje kose pobrine nekoliko puta tjedno, što je kao svoj odgovor na pitanje koliko često peru kosu ponudilo 44,4% ispitanika.

Sa značajno manjim udjelom od 19,8% potom dolaze oni koji kosu peru jednom tjedno, a potpuno jednaki udio – po 16,3% – imaju potrošači koji kosu peru svaki dan te oni koji to rade svaki drugi dan.

Na kraju liste su potrošači koji kosu peru nekoliko puta mjesečno s 2,9% udjela, dok oni koji ne peru kosu zauzimaju udio ispod razine statističke pogreške (0,3%).

Dakako, apsolutna većina od 98,3% ispitanih građana za pranje kose koriste šampone za kosu. Pritom je običan šampon za kosu najpopularnija vrsta. Njega naime koristi 37,6% ispitanih. Potom slijede šampon protiv prhuti (26,8%), šampon s posebnim efektom (21,3%) te šampon i regenerator 2u1 (13%). Da ne koriste šampon za kosu, pak, ističe 1,4% sudionika ankete.

Supermarketi (48,4%) i drogerije (43,9%) vode mrtvu trku za naklonost potrošača kada je u pitanju mjesto gdje kupuju ovu vrstu proizvoda. Ostali formati zauzimaju gotovo zanemarive udjele – ljekarne imaju 2,2%, a specijalizirane trgovine kozmetike 1,8% udjela.

U ovoj kategoriji lojalnost brendu je na izrazito visokoj razini. Tako čak 73,7% korisnika šampona za kosu ističe da za pranje kose koriste gotovo uvijek istu marku šampona. S druge strane, da im marka šampona nije od važnosti navodi preostala četvrtina korisnika, njih 26,3%.