Olimpijske igre: Neki novi (e)sportaši borit će se buljeći u ekrane - Monitor.hr
18.04.2023. (13:00)

I kompjuteraši su sportaši

Olimpijske igre: Neki novi (e)sportaši borit će se buljeći u ekrane

Prvi put u povijesti Međunarodni olimpijski odbor početkom ove godine najavio je početak Olimpijske serije esporta 2023. Profesionalni i amaterski igrači iz cijelog svijeta pozvani su sudjelovati u kvalifikacijskim rundama za 18 videoigara u devet sportova koji uključuju streljaštvo, bejzbol, šah, biciklizam, ples, motosport, jedrenje, taekwondo i tenis. Oni koji se uspiju kvalificirati, bit će pozvani na finalni događaj koji će se uživo održati u Suntec Centreu u Singapuru od 22. do 25. lipnja. Finale Olimpijske serije esporta 2023. prenosit će se globalno na službenoj mrežnoj stranici Olimpijskih igara i društvenim kanalima organizacije. Lider


Slične vijesti

Prekjučer (09:00)

Teže je napisati nego isprogramirati

Kako uopće teče izrada jedne igre? Proces, kažu gejming developeri, nije nimalo lak

Iza svake igre koja vas opušta, zabavlja, educira… stoji složen razvojni i istraživački proces. Nikad nije dosta testiranja prije lansiranja i presude tržišta o tome koliko će dugo živjeti. I onda sve ispočetka sa sljedećim naslovom. Nikad kraja poslu i igrama. Razvoj igre sastoji se od nekoliko faza. U prvoj se radi na nekoliko koncepata koji se uglavnom razlikuju u tematici, ali u istom su žanru. Nakon takozvane ideacije kritički ocjenjujemo koncepte i pokušavamo odabrati koji zadovoljava kriterije izvedivosti u nekom razdoblju i za koji postoji tržišni potencijal, a da je moguće na njemu iskoristiti prethodno iskustvo. Kompleksnost održavanja igre u live fazi nije previsoka. Ukratko – predprodukcija, produkcija i postprodukcija. Lider

30.03. (21:00)

Fantasy menadžer građevine

Pritajena indie strategija Against the Storm dosegla milijunsku prodaju

Za razliku od sličnih graditeljsko menadžerskih strateških naslova u kojima smo zaduženi za samo jedan grad, u Against the Stormu gradimo i brinemo o čitavoj mreži naselja kako bismo polako osigurali životni prostor i pokušali preživjeti razorne oluje koje razaraju sve pred sobom. Svaka misija donosi različite izazove, no zajednička im je okosnica prema kojoj izgrađujemo naselje, određujemo proizvodne lance, te istražujemo negostoljubivo okruženje u potrazi za resursima što uz pristupačno sučelje, pomalo mračnu atmosferu i adekvatan osjećaj dostignuća nije prošlo nezapaženo kod igrača. Bug

18.03. (19:00)

Brže, bolje, jače (evo sad će)

Novi Commandosi, nastavak legendarne strategije

Kako je prezentirano u novom videu, priča će započeti 1940. godine, a provest će nas kroz zelena polja Europe, hladne predjele Skandinavije te pustinjske krajeve Sjeverne Afrike. Otkriveno je da će igra imati “više od 10 misija” i svaka od njih odvijat će se na drugačijim lokacijama. Sudeći po prikazanom, bit će dosta mjesta za taktiziranje i po noći i po danu. HCL Originalna igrica Commandos: Behind Enemy Lines objavljena je 1998. godine. Igra je orijentirana na tihe operacije bez dizanja uzbune, a ono što ju krasi je izometrijski pogled na cijelu frontu, koji je omogućavao igraču detaljno promišljanje nekoliko koraka unaprijed, premda to nije bila igra na poteze. Vodi se grupa od šest vojnika, s tim da su oni uvijek bili raspoređeni u raznim kombinacijama i u pravilu je svaki od njih bio majstor za nešto. HCL

27.02. (13:00)

Kad već ne idete u pravu

Gym Manager: simulacijska igrica u kojoj svatko može upravljati teretanom

Otvorite novu teretanu u gradu, opremite ju, privlačite mušterije i onda im slažete programe vježbanja te ih bodrite dok oni potiho proklinju vas, teretanu i svoju sudbinu. Ovo je jedna od onih PlayWay igara koje nisu promovirane fejk snimkama koje izgledaju bolje nego same igre. Umjesto toga ovdje možete vidjeti sirovo stanje igre gdje likovi prolaze jedni kroz druge. Demo je već dostupan, a puna verzija igre trebala bi izaći u drugoj polovici 2024. HCL

25.12.2023. (09:00)

Taman za ove praznike

Shadows of Doubt – nesumnjivo dobra detektivska simulacija

Osnovni gameplay loop, a koji se svodi na istraživanje lokacija, prikupljanje i povezivanje (izvedeno putem spomenute mentalne mape koja ne vrijeđa igračevu inteligenciju) informacija/dokaza, utvrđivanja identiteta te privođenja počinitelja – dakle, na ono što bismo komotno mogli nazvati detektivskim igraćim mehanikama – izrazito je zarazan. Takvim ga ponajviše čine proceduralna generacija koja SoD-u osigurava visok replayability, kao i činjenica da je svakom problemu (jer ipak je posrijedi immersive sim) moguće pristupiti na više načina. Sadržaja bi, odnosno tipova slučajeva moglo biti i više, kao i dijaloških opcija, a to očito misle i developeri koji trenuačno rade – ili barem tako tvrde – na stvaranju dopunskog sadržaja (uključujući implementaciju dodatnih vrsti interakcija s građanima), mehaniku skipanja vremena bilo bi moguće malo ubrzati i tako dalje, ali to su sve samo sitni i/ili lako otklonjivi nedostatci. Bug