Počela škola... Kako preživjeti godinu bez drame (i migrene) - Monitor.hr
Prekjučer (14:00)

Roditelji paničare, djeca glume filozofe, a psiholog poručuje – ocjene nisu horoskop

Počela škola… Kako preživjeti godinu bez drame (i migrene)

Početak školske godine donosi stres cijeloj obitelji – djeca ulaze u svijet ocjena i uspoređivanja, roditelji u logistički kaos. Psiholog Krešimir Prijatelj savjetuje fokus na trud i proces, a ne samo ocjene. Rutina, fleksibilnost i granice smanjuju tjeskobu, dok razgovor i suradnja sa školom pomažu pravovremenom rješavanju problema. Djeca trebaju prostor za greške, igru i slobodno vrijeme, a roditelji primjerom postavljaju pravila, osobito oko ekrana. Najvažnija lekcija: empatija – jer bez nje, ni petice ne vrijede puno. tportal… objavljeni termini praznika (Index)


Slične vijesti

20.10.2017. (07:21)

Sjedi, 5

Divjak ipak odustala od zaključivanja ocjena pred Božić

Ministrica Blaženka Divjak ipak je odustala od ponovnog uvođenja ocjena na polugodištu, barem što se tiče ove školske godine. Time je demantirala izjavu koju je dala u HTV-ovoj emisiji, a koja je bila unaprijed snimljena i emitirana u utorak. “Već više od desetljeća svjedočimo kako svaki novi ministar ili ministrica koji dođe na funkciju ukida ocjenjivanje na polugodištu da bi ga već sljedeći ministar ponovno vratio. Za učitelje u školama to znači ponovno dodatnu administraciju, a za učenike dodatni stres”, upozorila je Eli Pijaca Plavšić iz Foruma za slobodu odgoja. N1

05.10.2016. (17:31)

Komad za Božić

Vraća se zaključivanje ocjena na polugodištu

Novim izmjenama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama Ministarstvo obrazovanja planira na polugodišta vratiti zaključivanje ocjena. Javna rasprava otvorit će se za desetak dana. Ocjene bi se vratile tek iduće školske godine, tako da su ove godine učenici još sigurni. Večernji

25.05.2016. (11:41)

Inflacija i deflacija

50% petaša razred završi s odličnim, 40% s 4

Istraživanje koje je proveo portal Upisi na uzorku od 1469 učenika pokazuje da 90% učenika peti razred završava s peticom (50% učenika) ili četvorkom (40%), a takav nerealan prosjek tek neznatno pada prema osmom razredu, kad s 5 prolazi 46%, a s 4 43% učenika. Istraživanje je pokazalo i da su ocjene od obaveznih predmeta koji se boduju pri upisu u srednju školu najlošije kad je u pitanju matematika te da su djevojčice u matematici bolje od dječaka. Postignut broj bodova za upis u srednju školu možete izračunati ovdje.