Politički izbori i moć "ideologije bogatstva" koju promiču mediji - Monitor.hr
01.10.2022. (17:00)

Brain wash. Daj mi još!

Politički izbori i moć “ideologije bogatstva” koju promiču mediji

Neposredno politička televizijska produkcija najmanje je važan njen dio. Politizacijska uloga televizije nastaje iz cjeline njenog programa. Na ravni političke komunikacije više se broje tišine, a to znači ono što važan  komunikacijski stroj, kojemu nema para u ljudskoj povijesti, uspijeva prešutjeti. Teza je, naime, da je sva preostala televizijska proizvodnja, u kojoj više nema razlike između javnih servisa i privatnih stanica jer su prvi postali kopije drugih, sada divovski posrednik ideologije. Tu ideologiju Luciano Canfora naziva kultom bogatstva. Nije više važno tko nadzire produkciju. Oblikovan je ukus koji zahtijeva potpuno prilagođavanje. Genijalna strana te nove vrste “oblikovanja mnijenja” jest da se nikada ne doima kao nešto neposredno političko. Pranje mozga neposrednom političkom propagandom više nije potrebno. “Subliminalna metoda” djeluje na elementarnom nivou, pa i infantilnom; drugim riječima, više potrošačke robe znači više sreće. Gledaoci se samo moraju identificirati s tim programom i igra je dobivena. Novosti


Slične vijesti