Prekinuti ili odustati – kako i zašto su bitni u poslovanju
Postoji razlika između odustati i prekinuti. Možda na prvi pogled znače isto, no (mentalna) pozadina im je jako različita.
Prekinuti je lako i jednostavno, dok je odustati teško i komplicirano.
Kada se s nečim želi prekinuti, to je onda to – nema više i gotovo. No, kada se od nečeg želi odustati onda se kalkulira koje su implikacije takve odluke i često se upada u emotivni vrtlog.
Poznavanjem razlike u komunikaciji i ovim “mentalnim igrama” mogu se ostvariti iznimni poslovni rezultati.
Primjeri:
Prekinite muku s automobilom koji se redovito kvari, dođite u salon i odaberite…
Ako odustanete od redovitog servisiranja, izgubit ćete…
Želite li odustati od , kliknite ovdje…
Kod stvaranja prodajnih poruka obratite pažnju na ovu malu igru riječi. Ako ste u situaciji da bi vas klijenti mogli napustiti onda igrate na kartu “odustati” jer ćete aktivirati ekstra emocije, a ako ih želite pridobiti kod sebe (čitaj: preuzeti od konkurencije) onda igrajte na kartu “prekinite”.
Što se pak tiče vođenja poslovanja (managerske vještine), znajte kako “prekinuti” mora imati veći prioritet od “odustati”.
Goran Blagus, konzultant i poslovni trener (business coach), radi s poduzetnicima na implementaciji prodajnih vještina i tehnika, povećanja poslovne produktivnosti, edukaciji te izradi prodajnih koreografija za različite branše (od IT-a do veleprodaje). Poruku koju ste dobili dio je strategije i rješenja koje biste trebali imati u prodajnoj koreografiji. Poziv za “Brzi restart” konzalting je i dalje otvoren, a vrijednosti i rješenja koja možete dobiti u samo nekoliko sati sigurno će imati pozitivnog utjecaja na stanje poslovnog računa i broja klijenata.
U njegovu “Business kliniku” se možete javiti na 0955050290 ili slanjem emaila na goran@business-klinika.com.