Prodajna tehnika (koju koriste i političari)
Nemam namjeru uključivati se u politiku (i nije joj mjestu u ovom newsletteru), no volio bih podijeliti jednu (prodajnu) tehniku koju političari često koriste, a možete je i vi iskoristiti u svom poslovanju ili privatnom životu.
Ova tehnika spada u jednu od onih koja se može koristiti na različito etički (ne)prihvatljive načine. Vama dragi čitatelji ostavljam da procijenite kako ćete je iskoristiti.
Tehnika se zasniva na sljedećem:
- Stvori problem
- Pričaj i demonstriraj kako imamo problem. Uveličavaj ga!
- Ostavi malo vremena da se problem “kuha”
- Prezentiraj se kao osoba koja ima rješenje problema
- Preuzmi sve zasluge na sebe i prikaži se “spasiteljem”
Što kažete? Prepoznajete li neke ode politički aktualnih situacija da su eskalirane kroz ovaj model?
Ne bih ulazio u detalje ovog modela i kako ga majstori “bruse” da pridobe što veći utjecaj, no svakako bih volio da iz njega naučite poslovnu lekciju.
Naime, prodajna pisma i prodajne prezentacije vrlo uspješno mogu i trebaju iskoristiti ovaj model.
U etički prihvatljivom poslovanju, sve što trebate napraviti kao prvi korak je osvijestiti problem i aktiviranjem emocija pojačati ga kod primatelja poruke. Nakon toga prezentirate / demonstrirate kako ste vi sami riješili problem ili kako ga uspješno rješavate i stvarate prostor primatelju (prodajne) poruke da sam zaključi kako ste mu vi poželjni partner / rješenje osviještenog problema.
Zanimljivo, zar ne? Jeste za nekoliko primjera?
- Toneri za printere* kod nas možete naručiti najpovoljnije tonere za printer
.
* zamislite koja bi bila bruka da morate djetetu isprintati zadaću za školu, a toner u printeru je pri kraju. još je gore ako mu taj dan morate dati novce za izlet, a niste uspjeli naplatiti sva potraživanja i svaka kuna vam je bitna. razumijemo vas 100% zato i pružamo najpovoljnije tonere u… - Fitness klub* vježbajte u najboljem fitness centru za samo xxx,xx kn mjesečno
.
* znate za onaj osjećaj kada s društvom odete na more i djevojci koja vam se sviđa pažnju odvuče tamo neki lik koji se šepuri svojim vitkim tijelom ispod suncobrana. koma osjećaj. mislim kako vam ne trebam ponavljati da je danas najbolji trenutak krenuti u fitness XYZ i…
Ovo gore su varijacije na tehniku i uz nešto vježbe, testiranja i edukacije sami možete stvoriti takve i slične prodajne poruke.
Nadam se da je bilo korisno te da nema potrebe da vas ekstra motiviram kako bi zasukali rukave i konačno svoje poslovanje (i osobne odnose) uz ovu tehniku dignuli na jednu višu razinu.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).