• 22.06.2015. (06:31)

    Glazba je zvonki novac

    Rat hrvatskih diskografa i muzičara oko novca prikupljenog na Deezeru

    “Mi smo se kao narod dobro raspojasali, pa nitko više ne radi ispod 100 eura. I ako ih ima osam na snimci i ako producent i aranžer uzmu svoj dio, brzo dođemo do cifre od 2000 eura po pjesmi. A tko to plati? Diskograf. Deset pjesama na jednom albumu je inicijalnih 20.000 eura. Bio bi red da diskograf barem pokuša to vratiti”, izlaže u intervjuu za Slobodnu Želimir Babogredac, vlasnik Croatia Recordsa koji će uskoro biti prodan gigantu Universalu, govoreći o “ratu” oko Deezera, novcu u glazbi, udrugama glazbenika, HRT-u i The Voiceu.



  • Slične vijesti

    28.04. (10:30)

    Struja, voda & glazba

    Sad je i službeno: Streaming i koncerti glavni su izvor prihoda glazbene industrije

    Globalna industrija snimljene glazbe (dakle, bez koncerata) 2018. ostvarila je promet od 18,9 milijardi dolara; otprilike onoliko koliko je ista ostvarila 2007. godine. To je rast od 9,7% u odnosu na 2017. godinu, a za njega su ponajprije zaslužni streaming servisi poput Spotifyja, Apple Musica, u nas prisutnog Deezera i drugih, odnosno njihovih 255 milijuna pretplatnika. Tek nepuna trećina novca potječe od prodaje “fizičkih” nosača zvuka koji su 1999. godine glazbenoj industriji (bez koncerata) donosili glavninu od 25,2 milijarde dolara prihoda. Procjena je da bi koncerti 2022. mogli donijeti 31 milijardu dolara, dvostruko više od prihoda fonografske industrije iz 2016. Jutarnji

    06.12.2018. (15:30)

    Lepa Bremena

    Pjevači u osamdesetima jednom turnejom mogli kupiti kuću

    Uspješan pjevač nikad nije trebao kucati diskografima za stan. Nekom uspješnom YU turnejom ili s dva mjeseca po Rusiji kupio bi si kuću, ne stan – kaže Želimir Babogredac, direktor Croatije Records. Dodaje da su u Srbiji roditelji često urgirali za svoju djecu da ih diskografi proguraju kao pjevače: “Tamo su prodavali par jutara zemlje ili volove pa došli u beogradski PGP i rekli ‘oću da mi ‘ćer peva'”. 24 sata

  • Slične vijesti

    28.04. (10:30)

    Struja, voda & glazba

    Sad je i službeno: Streaming i koncerti glavni su izvor prihoda glazbene industrije

    Globalna industrija snimljene glazbe (dakle, bez koncerata) 2018. ostvarila je promet od 18,9 milijardi dolara; otprilike onoliko koliko je ista ostvarila 2007. godine. To je rast od 9,7% u odnosu na 2017. godinu, a za njega su ponajprije zaslužni streaming servisi poput Spotifyja, Apple Musica, u nas prisutnog Deezera i drugih, odnosno njihovih 255 milijuna pretplatnika. Tek nepuna trećina novca potječe od prodaje “fizičkih” nosača zvuka koji su 1999. godine glazbenoj industriji (bez koncerata) donosili glavninu od 25,2 milijarde dolara prihoda. Procjena je da bi koncerti 2022. mogli donijeti 31 milijardu dolara, dvostruko više od prihoda fonografske industrije iz 2016. Jutarnji

    06.12.2018. (15:30)

    Lepa Bremena

    Pjevači u osamdesetima jednom turnejom mogli kupiti kuću

    Uspješan pjevač nikad nije trebao kucati diskografima za stan. Nekom uspješnom YU turnejom ili s dva mjeseca po Rusiji kupio bi si kuću, ne stan – kaže Želimir Babogredac, direktor Croatije Records. Dodaje da su u Srbiji roditelji često urgirali za svoju djecu da ih diskografi proguraju kao pjevače: “Tamo su prodavali par jutara zemlje ili volove pa došli u beogradski PGP i rekli ‘oću da mi ‘ćer peva'”. 24 sata

    16.06.2015. (16:30)

    Gotovo 8000 domaćih glazbenika tužilo T-Com i servis Deezer

    Iscrpnije...