Razočaranje
Ako ste probali X, uložili ste tisuće u Y i dalje niste zadovoljni rezultatima. Ili ono još gore, situacija vam se zakomplicirala.
Mi vas razumijemo!
Zato smo i napravili ABC koji…
Tehnika “osvještavanja razočaranja” ili narodski rečeno “trljanje soli u ranu” bez obzira na osvještavanje, iskustva i “prozirnost” i dan danas funkcionira.
Uspješnost ove tehnike je u našoj “konfiguraciji” da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva ali kako je iskustvo i nezadovoljstvo ostalo, tako postajemo otvoreniji za neka nova rješenja koja će ih odagnati (ili riješiti).
Stoga je i prodajna koreografija u nekim biznisima koncipirana na tim postavkama i budite sigurni da se oni previše ne zamaraju moralnom komponentom hoće li i njihovo rješenje kod nekog izazvati osjećaj razočaranja.
Kao što sam rekao – mi ljudi lako zaboravljamo.
Da štos bude veći, ovaj model možete koristiti u bilo kojoj branši – od industrijske proizvodnje, specijalnih usluga, osobnih usluga… pa čak i u politici 🙂
I za kraj, molim da ne budete razočarani ovim kratkim tekstom… razumijem vas da se na prvu ne slažete i mislite da ovo ne vrijedi za vas… no kada biste si samo dozvolili dublji uvid u… sigurno bi taj osjećaj nestao.
p.s. Iako ova tehnika izgleda vrlo “isprazno” i “površno”, pokušajte osvijestiti kako vi NISTE potencijalni klijent svojih usluga. Poznavanje ciljne skupine, njihovih emocija i okidača je izrazito bitno, te ako ste taj dio dobro postavili, lako ćete “otkriti” što ih je razočaralo, a vi za to imate odlično rješenje.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).