Što ako ne…
Ima ta neka postavka u našim poduzetničkim glavama kako svojim proizvodima i uslugama želimo ostvariti pozitivni pomak kod klijenata.
Želimo da se dobro osjećaju, želimo da ostvare bolje rezultate, želimo da su sretni… jednostavno želimo da budu zadovoljni što su investirali u našu uslugu ili proizvod. Isto tako se i mi kao davatelj usluge želimo osjećati. Znate ono, win-win situacija.
Onda dođem ja i kroz razne tekstove pričam o tome kako postoje tehnike za aktivaciju različitih (negativnih) emocija koje će pokrenuti potencijalne klijente da razmotre i odluče se za investiciju u vašu uslugu ili proizvod.
I onda tako znam “jahati” neko vrijeme kako strah pokreće (ali i blokira – potražite u arhivi), kako nelagoda pokreće, kako zavist pokreće, kako pohlepa pokreće, kako… Da ne bi bilo zabune, i ljubav pokreće, i ugoda pokreće i ispunjenost pokreće…
To već i vrapci i predškolci znaju – emocije nas pokreću i aktivacija emocija kod naših potencijalnih klijenata pokrenut će ih da su bliže ili dalje od nas.
I tu sada dolazimo do vrlo bitnog trenutka, a to je kako aktivirati emociju na najprikladniji način.
Kod većine poduzetnika i njihovih komunikacijskih poruka primijetit ćete kako će nabrojati što sve možete dobiti ako surađujete s njima, no izrazito rijetki poduzetnici komunicirat će što potencijalni klijent može izgubiti ako ne uspostave poslovnu suradnju.
Da, ovdje se radi o fokusu na “što bi bilo kad se to ne bi dogodilo”. Ludo, vjerujte mi 🙂
- ako ne promijenite PVC stolariju dogodit će se…
- ako ne počnete zdravo jesti dogodit će se
- ako se ne upišete u certificiranu školu stranog jezika dogodit će vam se
- ako ne svratite u naš dućan do xx.xx.xxxx….
- ako ne…
Hmmm… što kažete? Čini li vam se da samo malom igrom riječi i drugačijom formulacijom komunikacijske poruke možete ostvariti bolje poslovne rezultate? Zanimljivo kako rečenice formulirane na ovaj način djeluju drugačije i povlače nas da se opravdavamo zašto nešto ne.
Napravite mali test sa svojim prodajnim porukama i stavite u prodajnu koreografiju ovakav drugačiji pristup (što gubite vs što dobivate). Remećenje uobičajenih obrazaca danas je najefektnija tehnika skretanja pažnje.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).