Što ima kod vas?
Iza svakog uspješnog vođenja poslovanja i odličnog odnosa s (potencijalnim) klijentima stoji kvalitetna i redovita komunikacija.
Nije rijedak slučaj kada poduzetnici upadnu i situaciju da ne znaju što bi komunicirali svojim klijentima, jer:
- sve je isto kod nas
- tehnologija je poznata i nema ničeg novog
- nismo sigurno da li bi ih išta interesiralo
- ne želimo smetati
- bolje ne čačkati mečku
- …
Česta posljedica takvog odnosa je što vam klijenti prigovore kako ih se samo sjetite kada treba produžiti uslugu ili ono gore – napuste vas bez većeg razloga jer su se zaželjeli isprobati sličnu uslugu kod drugog (konkurencije).
Suvišno je spominjati kako smo svakodnevno (kao potrošači) bombardirani tisućama poruka koje nam žele skrenuti pažnju, tako da željeli vi to ili ne, kao poduzetnik morate aktivno sudjelovati u takvim aktivnostima.
Među efikasnim tehnikama kako ne ispasti iz radara (potencijalnih) klijenata je redovita komunikacija “što ima kod nas”. Ne mora to nužno uvijek biti neki novitet ili nešto revolucionarno, no mala pričica o tome kako ste zamijenili postere u uredu ili kako je Ivo napunio 33 godine i sada ga svi zovemo djedicom su dovoljne.
Svrha ovakvih priča nije u tome da prodajete tj. da imate takve direktne namjere, već održavati bliski kontakt i približiti se svojim klijentima kako bi u vama prepoznali vrijednosti i specifičnosti – kako bi se osjećali posebno i kako bi im bilo drago surađivati s vama.
Na pitanje “Što ima kod vas?” možete napraviti zgodan newsletter ili pismo i iskoristiti šprancu koju vam dajem u nastavku.
“Dragi XYZ,
ima već nešto vremena kako nismo podijelili što Vaš davatelj usluge radi, na čemu troši najviše resursa i što priprema u najvećoj tajnosti.
Možda se malo i šalim da imamo nešto u tajnosti, no svakako stoji da redovito radimo na dnevnom nadgledanju i optimizaciji usluge. Ponekad nam to uzme i cijeli vikend ali nije teško jer Ivana (naša uredska šefica) pripremi odličnu kavu i kolače te uz malo povišeni glas – Hajmo, brže te ručice! obavimo posao.
…
Vama hvala što ste do sada imali povjerenja u nas i pružili nam priliku da budemo Vaš davatelj usluge.
Vjerujemo kako samo trud nije dovoljan i kako nije sve u pravovremeno riješenim ticketima, već i dobar odnos s Vama je bitan. Zato i dijelimo dio naše atmosfere i ako u bilo kojem trenutku zatrebate pomoć ili neku dodatnu informaciju, samo nazovite.
Hvala,
Ime Prezime”
Tekst / pismo je šaljivo ali isto tako dovoljno ozbiljno da primatelj shvati kako mislite na njega i kako niste samo “oni iz emaila” ili “iza šaltera”. Ljudi vole priče, ljudi vole da se mogu opustiti… a zašto im to ne biste pružili.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).