Što se najviše kvari na dizelašima i benzincima na cesti - Monitor.hr
04.05.2023. (13:00)

Ako stane i više ne ide...

Što se najviše kvari na dizelašima i benzincima na cesti

Kod dizelaša, kod motora s Euro 5 i 6 normom ispušnih plinova, često će se događati problemi s ventilom za povrat ispušnih plinova AGR ili EGR, kao i s adblue spremnikom, s otopinom ureje. Jedno i drugo utječe na gubitak pogona. Kod novih nema pravila, nekad stanu raditi na 60.000 km, a kod istog modela vozila naprave 300.000 km bez problema. Veliki je problem kod ove grupe dijelova da često nisu lagerski dostupni. Kod benzinaca često će nas na cesti ostaviti visokonaponski svitak (bobina) – tada ostajemo bez potrebne iskre na svjećicama i gubitkom rada cilindra nema daljnje vožnje na siguran način. Često mogu imati neispravnost benzinske pumpe u spremniku goriva, dok noviji trocilindarski benzinski motori često boluju od nekog od problema na distribuciji s lancem. HAK-ovi mehaničari opisuju najčešće kvarove.


Slične vijesti

30.10.2023. (17:00)

Ekologija zahtjeva deblji džep

Službeni podaci: Servis oštećenih električnih automobila dosta je skuplji u usporedbi s benzincima i dizelašima

Unatoč činjenici da električni automobili sudjeluju u manje nesreća, troškovi popravka su visoki zbog čimbenika kao što su oštećene pogonske baterije i nesigurnosti servisera u rukovanju oštećenim električnim automobilima. Posljedično, za servis oštećenih električnih vozila potrebno je više radnih sati. Studija, koja je uspoređivala 37 parova modela električnih automobila i automobila s motorima s unutarnjim sagorijvanjem, pokazala je da su troškovi u prosjeku 30 do 35 posto veći. Revija HAK

11.08.2017. (16:57)

Turistima se pokvario automobil pa pozvali majstora iz Austrije: Bio im jeftiniji od onog iz Šibenika