Svi govore o očuvanju 'našeg stila života': Koji je to hrvatski lifestyle? - Monitor.hr
17.01.2016. (12:25)

Iluzija identiteta

Svi govore o očuvanju ‘našeg stila života’: Koji je to hrvatski lifestyle?

I u Hrvatskoj, kao u Njemačkoj, nije jednostavno objasniti što bi to bile hrvatske vrijednosti ili što čini hrvatski identitet, premda se političari koji se pribojavaju za njih – ali ih i ne definiraju – vjerojatno s time ne bi složili, piše Tportal. “Hrvatski identitet postoji čim postoje oni koji se identificiraju kao Hrvati. S druge strane, paradoksalno, može se argumentirati da su Hrvati, popularno zamišljeni kao monolitna skupina koja od-stoljeća-sedmog sanja ‘vječnu Hrvatsku’ – što je jedna u nizu logičkih besmislica nacionalizma – najobičnija izmišljotina. Kao takvi, Hrvati ne postoje”, kaže sociolog i etnolog Sandi Blagonić. T-Portal


Slične vijesti

15.08.2021. (14:00)

Brendiranje nacionalnih simbola

Svaka naša uspješna priča mora biti i globalno atraktivna

Hrvatska ima jedinstvenu priliku predstaviti svoje vrijednosti Europi i svijetu, i to odabirom motiva za nacionalnu stranu eurokovanica, što je također oblik brendiranja države. Zbog skorog prelaska s kune na euro Hrvatska treba tu priliku iskoristiti, a idejnim je rješenjima, usvojenima početkom kolovoza, većina zadovoljna. Tako je ponovo otvoreno i pitanje brendiranja Hrvatske kakvu trebamo. Istraživanja su jasno pokazala da ona zemlja koja ima bolji imidž u međunarodnim odnosima i javnosti može i lakše profitirati izvozom svojih proizvoda, privlačenjem stranih investicija, turista, talentiranih ljudi, ali i predstavljanjem svoje kulture i svojih vrijednosti. Naravno, brendiranje je blisko povezano i s ekonomskim uspjesima i to mu je većim dijelom i cilj. U tom se kontekstu možemo zapitati koji su to domaći brendovi kojima Hrvati, ali i kupci u svijetu najviše vjeruju. Glas Slavonije