Svaka naša uspješna priča mora biti i globalno atraktivna - Monitor.hr
15.08.2021. (14:00)

Brendiranje nacionalnih simbola

Svaka naša uspješna priča mora biti i globalno atraktivna

Hrvatska ima jedinstvenu priliku predstaviti svoje vrijednosti Europi i svijetu, i to odabirom motiva za nacionalnu stranu eurokovanica, što je također oblik brendiranja države. Zbog skorog prelaska s kune na euro Hrvatska treba tu priliku iskoristiti, a idejnim je rješenjima, usvojenima početkom kolovoza, većina zadovoljna. Tako je ponovo otvoreno i pitanje brendiranja Hrvatske kakvu trebamo. Istraživanja su jasno pokazala da ona zemlja koja ima bolji imidž u međunarodnim odnosima i javnosti može i lakše profitirati izvozom svojih proizvoda, privlačenjem stranih investicija, turista, talentiranih ljudi, ali i predstavljanjem svoje kulture i svojih vrijednosti. Naravno, brendiranje je blisko povezano i s ekonomskim uspjesima i to mu je većim dijelom i cilj. U tom se kontekstu možemo zapitati koji su to domaći brendovi kojima Hrvati, ali i kupci u svijetu najviše vjeruju. Glas Slavonije


Slične vijesti

22.09.2023. (11:00)

Facebook ako se obraćaš boomerima, Instagram i TikTok generaciji Z i milenijalcima

Gavranović: Zamke društvenih mreža

Kod izbora društvene mreže za oglašavanje vašeg poslovanja nemojte se voditi samo brojem trenutno aktivnih mjesečnih korisnika. Bitne su i njihova primarna svrha, karakteristike prosječnog korisnika određene društvene mreže, odgovara li vašem brendu ta platforma itd. Strast je gorivo društvenih medija. Nije važno tko ste ili što prodajete, značajke i prednosti vaših proizvoda nisu dovoljne da izazovu strasti. Kako će se vaša organizacija svidjeti srcu vaše publike, a ne glavi? Disney se ne bavi filmovima, već magijom. Apple ne radi o tehnologiji, već o inovacijama. Društveni mediji su ljudi, a ne logotipi. Društvena mehanika prisiljava tvrtke da se natječu za pozornost s prijateljima i članovima obitelji vaših kupaca. Stoga se vaša tvrtka mora (barem u određenoj mjeri) ponašati kao osoba, a ne entitet. Doajen Ante Gavranović za Epohu.

02.12.2022. (09:00)

Audioslave

Zvučno brendiranje: Nepravedno zanemaren, zvuk se na velika vrata vraća u kampanje

Svatko od nas može lako zamisliti zvuk koji mu trenutačno izmami osmijeh na lice. To može biti nečija omiljena pjesma, smijanje osobe koju voli ili pak otvorna tema omiljene serije. Postoje i zvukovi koji izazivaju trenutačnu iritaciju, pa čak i bijes ili ljutnju. Ukratko, zvukovi imaju iznimnu sposobnost direktno gađati emocije; njihova je moć univerzalna, pa čak i utječe na zdravlje. Zvuk bi trebao imati važniju ulogu i u svijetu oglašavanja. Potrošači čak 31 posto vremena slušaju – bilo da streamaju glazbu, slušaju radio, podcaste ili neki drugi oblik audiozabave. Lider

09.06.2016. (08:29)

I'm lovin' it

Budućnost brendiranja je – debrendiranje

Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.