Svaka naša uspješna priča mora biti i globalno atraktivna - Monitor.hr
15.08. (14:00)

Brendiranje nacionalnih simbola

Svaka naša uspješna priča mora biti i globalno atraktivna

Hrvatska ima jedinstvenu priliku predstaviti svoje vrijednosti Europi i svijetu, i to odabirom motiva za nacionalnu stranu eurokovanica, što je također oblik brendiranja države. Zbog skorog prelaska s kune na euro Hrvatska treba tu priliku iskoristiti, a idejnim je rješenjima, usvojenima početkom kolovoza, većina zadovoljna. Tako je ponovo otvoreno i pitanje brendiranja Hrvatske kakvu trebamo. Istraživanja su jasno pokazala da ona zemlja koja ima bolji imidž u međunarodnim odnosima i javnosti može i lakše profitirati izvozom svojih proizvoda, privlačenjem stranih investicija, turista, talentiranih ljudi, ali i predstavljanjem svoje kulture i svojih vrijednosti. Naravno, brendiranje je blisko povezano i s ekonomskim uspjesima i to mu je većim dijelom i cilj. U tom se kontekstu možemo zapitati koji su to domaći brendovi kojima Hrvati, ali i kupci u svijetu najviše vjeruju. Glas Slavonije


Slične vijesti

09.06.2016. (06:29)

I'm lovin' it

Budućnost brendiranja je – debrendiranje

Sadašnjost je marketinga prirodno oglašavanje, odnosno reklame koje se prave da su tekstovi s pravim sadržajem (npr. članak o važnosti kvalitetnog sna koji prikriveno reklamira madrac), čime se čitatelja pokušava uvjeriti da čita uobičajen tekst ili članak. No što donosi budućnost? Zaokret od 180 stupnjeva i povratak autoritetu prodavača i proizvodu koji govori sam za sebe, tvrdi (pomalo idealistički) Co.Design. Slijedi pad konzumerizma, povratak kvaliteti i debrendiranje.