Trebaju li sponzorstva javnih institucija biti javna? - Monitor.hr
09.02.2015. (18:37)

Brak iz koristi

Trebaju li sponzorstva javnih institucija biti javna?

U vrijeme kada se javno financiranje kulture drastično reže, mnoge javne institucije u kulturi financijski spas nalaze u sponzorskim ugovorima s privatnim i financijski jakim korporacijama. Naizgled tu su svi dobitnici. Korporacije svojim sponzorstvima pokazuju društvenu odgovornost ili možda samo peru svoj loš imidž, a kultura dobiva neophodna financijska sredstva za opstanak. Nedavna presuda britanskog suda u korist aktivista koji su tužili Tate Britain tražeći javno objavljivanje detalja vezanih uz sponzorski ugovor s multinacionalnom naftnom tvrtkom BP ukazala je na drugu stranu ovakvih javno-privatnih simbioza. Tako postavljeno, pokazuje se da privatno financiranje kulture ne mora biti baš bezazleno, piše Pogledaj.to, te navodi i primjer iz Hrvatske: Hrvatski Telekom i MSU.


Slične vijesti