Uz ovaj proizvod odlično pristaje…
Ako se ikada nađete u deficitu ideja kako unaprijediti svoje poslovne i prodajne vještine, Amazon web shop je idealna adresa. Ne radi toga da kupite neku novu knjigu, već radi toga da vidite kako prodaju rade profesionalci i kako su mnoge stvari dovedene skoro pa do savršenstva.
Da ne bi bilo zabune, ne postoje KRAJNJI cilj kako se nešto prezentira (čitaj: prodaje) te nakon toga sve ide glatko, već procesi s vremena na vrijeme evaluiraju. Famozni Amazon je tu najbolji primjer, stoga odite svakih nekoliko mjeseci na njihovu web stranicu i “ulovite” kako vas mame da kupite sve i svašta.
Za danas, i ovaj tekst, tehnika koja je vrlo bazična i koja se odlično može iskoristiti u SVAKOM BIZNISU je “preporuka što bi uz odabranu uslugu bilo idealno”.
Famozni Amazon će vam uz odabranu knjigu ili proizvod preporučiti da uzmete još neku knjigu ili nešto deseto vezano uz originalni proizvod koji želite kupiti, štoviše, to će zapakirati uz rečenicu “kupci su ujedno kupili” ili “uzmite i XYZ te uštedite…”.
Vrlo jednostavna tehnika koje izgleda vrlo djetinjasto ili čak neozbiljno, no zašto je jedan veliki Amazon i hrpa drugih velikih igrača i dan danas koriste? Budite sigurni da to nije zato što im je dosadno ili neki glupi razlog, već zato što ova tehnika funkcionira i daje rezultate.
Da pojasnim i malo demistificiram zašto “preporuka” nakon odluke da kupimo nešto djeluje. Prvo i osnovno je to što je klijent već donio odluku da će kupiti (originalni proizvod), te stvara manji otpor prema kupnji još jednog ekstra artikla. U odluci dodatno pomaže ako dobije popust ili ako mu ekstra artikl povećava percipiranu vrijednost originalnog artikla.
No, ima još nešto na što vas želim potaknuti – povjerenje je najvažnija komponenta prema kojoj vaši potencijalni klijenti odlučuju hoće li i koliko “duboko” surađivati s vama. Ako kroz svoje prezentacije i DEMONSTRACIJE možete stvoriti i ostvariti veliku razinu povjerenja, tada će i klijent kada kupuje inicijalnu uslugu biti otvoreniji za sugestije što bi mu ekstra moglo pomoći da ostvari željeni rezultat.
Npr.
- prodajete i montirate krovne prozore –> prodaja ekstra roleta…
- auto servis –> kemijsko pranje automobila, poliranje farova…
- čišćenje ureda –> set specijalnih mirisa ili uređaja za održavanje ureda klijenata (ovlaživači i slične stvari…)…
- tisak vizitki –> tisak roll-upa, memoranduma, jednostavan dizajn
- popravak zubiju –> specijalna četkica ili pasta za zube…
U praksi, prodajni proces se svodi na rečenicu koja započinje s “Hvala na narudžbi, no jeste li znali da bi uz X jako dobro išlo i Y?”, a nakon toga dodatno pojasnite i prikažete koje će sve vrijednosti ostvariti kombinacijom originalne i dodatne usluge.
Najgori odgovor koji možete dobiti je “ne hvala!”.
Sada znate što vam je raditi kako biste dodatno razveselili svoje klijente ali i svoj poslovni račun 🙂
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).