Kad ti svaki razgovor postane poslovni
Zanimljivost: Većina se dobro pripremi prije kupnje, ali kod prodaje – slabo ili gotovo ništa
Na Lideru su naveli popis grešaka koje rade (neiskusni) prodavači, polazeći od zanimljivosti kako se većina ljudi pri kupnji, tj. potrošnji novca (bilo čega: špeceraja, kućanskog uređaja, automobila, nekretnine), detaljno priprema kako bi si olakšala donošenje dobre odluke. S druge strane, kad planira zaraditi novac (u toj su skupini i prodavači), većina ne čini apsolutno ništa ili čini vrlo malo. Dobro se i tu pripremiti, pogotovo prije prodajnog razgovora, pa čak i staviti ideje na papir, čime se potiče kreativni proces i razvijaju se ideje. Ključno je navesti kupca na drugačiji način gledanja na stvar i dati mu novi uvid. Ukoliko kupac ima prodajne informacije, tada na snagu stupaju argumenti i dokazi bazirani na činjenicama.