Zanimljivost: Većina se dobro pripremi prije kupnje, ali kod prodaje - slabo ili gotovo ništa - Monitor.hr
Prekjučer (13:00)

Kad ti svaki razgovor postane poslovni

Zanimljivost: Većina se dobro pripremi prije kupnje, ali kod prodaje – slabo ili gotovo ništa

Na Lideru su naveli popis grešaka koje rade (neiskusni) prodavači, polazeći od zanimljivosti kako se većina ljudi pri kupnji, tj. potrošnji novca (bilo čega: špeceraja, kućanskog uređaja, automobila, nekretnine), detaljno priprema kako bi si​ olakšala donošenje dobre odluke. S druge strane, kad planira zaraditi novac (u toj su skupini i prodavači), većina ne čini apsolutno ništa ili čini vrlo malo. Dobro se i tu pripremiti, pogotovo prije prodajnog razgovora, pa čak i staviti ideje na papir, čime se potiče kreativni proces i razvijaju se ideje. Ključno je navesti kupca na drugačiji način gledanja na stvar i dati mu novi uvid. Ukoliko kupac ima prodajne informacije, tada na snagu stupaju argumenti i dokazi bazirani na činjenicama.


Slične vijesti

08.08.2022. (19:00)

Trgovci s velikom dozom povjerenja

Buy now, pay later: Mamac za generaciju Z s odličnom perspektivom

Da bi privukli ciljnu skupinu potrošača od 18 do 24 godine, kojih je svega 6,5 posto u ukupnoj digitalnoj publici, brend Charlotte Tilbury uveo je novi model plaćanja, koji podrazumijeva plaćanje manjeg iznosa, a ostatak se naplaćuje na rate. Taktika se pokazala uspješnom, a ako je suditi prema statistici, taj novi trend u e-trgovini još nije ni blizu ostvarenja svoga punog potencijala. Sve veća popularnost tog trenda u e-trgovini lako se može opravdati činjenicom da, baš poput kupnje na rate, omogućava kupcu da rasporedi trošak. Budući da BNLP model najčešće nema nikakvih ekstraprovizija, kupci koji su se opekli u kupnji na kartice iz nekog ih razloga ne žele upotrebljavati ili nemaju iskustva, rado će probati takav način kupnje. On je, kako je pokazala praksa, posebno zanimljiv mlađim kupcima (koji nemaju mogućnost sklapanja ugovora s kartičarima). Lider

26.05.2016. (08:00)

Sponzorirana vijest

Pravo je vrijeme za ulaganje u zlato – očekuje se značajan rast cijena

Cijene zlata na svjetskom tržištu sada su u padu, no analitičari poznatih investicijskih kompanija kao što su Black Rock te banki Emirates i Citibank upozoravaju kako se u drugoj polovici godine očekuje rast cijena između 10 i 15 posto. To znači da je sada pravo vrijeme za ulaganje u plemenite metale, a hrvatski građani to mogu učiniti kupnjom investicijskog zlata – poluga, pločica, dukata ili zlatnika – i to bez plaćanja PDV-a i poreza. Najveću ponudu potražite u 170 poslovnica tvrtke Auro Domus. Više na 0800 510 510 ili www.aurodomus.hr.

19.05.2016. (08:00)

Sponzorirana vijest

Kad je kriza na pomolu, pametni kupuju zlato

Vlasnici investicijskog zlata profitirali su u protekloj krizi, značajno uvećavši svoju imovinu dok je većina ostalih građana izgubila. Sada kad George Soros i drugi stručnjaci upozoravaju na novu krizu, i hrvatski građani imaju priliku kupiti investicijsko zlato, u 170 trgovina tvrtke Auro Domus. Dukati, zlatne poluge i pločice i drugi predmeti od investicijskog zlata oslobođeni su poreznih davanja i PDV-a, a osobito su traženi u vrijeme krize kada im cijena značajno raste – tako je u ovoj godini porasla čak 20 posto! aurodomus.hr

12.05.2016. (08:00)

Sponzorirana vijest

Investicijsko zlato – sigurna kupnja oslobođena poreza i PDV-a

Vrijednost zlata tijekom 20 godina utrostručila se – tko je 1995. godine uncu zlata platio oko 400, sada može zaraditi 1.280 dolara. Otpornost zlata na inflaciju razlog je zbog kojeg u zlatu “štede” gotovo sve zemlje u svijetu, ali i razlog zbog kojeg proizvodi od investicijskog zlata poput dukata, poluga, pločica i zlatnika imaju poseban porezni režim. Proizvode oslobođene PDV-a i poreza potražite u poslovnicama tvrtke Auro Domus, na 170 lokacija u čitavoj Hrvatskoj. Više informacija na besplatnom telefonu 0800 510 510. aurodomus.hr