25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora - Monitor.hr
14.07.2017. (14:19)

Od onog što je ostalo

25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.


Slične vijesti

25.10.2018. (09:30)

Mila kuda si nam nagrađena

Najbolje turističke destinacije – Mali Lošinj i Zagorje

HTZ-ove nagrade: destinacija godine u ruralnom turizmu je Dalmatinska Zagora, city break destinacija je Zagreb, autentična primorska destinacija je malo misto Sutivan (Brač), a destinacija zdravlja Krapinske Toplice. Najbolja plaža je Girandella Sundance Sandy Family Beach u Rapcu, najbolja rekreacija i zabava je u Vodenom planetu Termi Tuhelj, a nagradu za održivi turizam dobilo je eko-etno selo Stara Kapela. Najbolji kampovi su Jasenovo Camping (mali kamp), Zaton Holiday Resort (veliki kamp), Arena One 99 Glamping (luksuzni kamp) i Plitvice Holiday Resort Rakovica (kamp s najinovativnijom ponudom smještaja). Ovdje svi nagrađeni. HRT

02.10.2015. (10:33)

HTZ ima novi promo video

Windows 7 su završili svoj životni ciklus, a ja ih još uvijek koristim. Što mi je činiti?

Kada su Windows 7 izašli u listopadu 2009. Microsoft je obećao 10 godina podrške. Od 14. siječnja Microsoft više ne podržava Windows 7. Prema podacima s Netmarketshareu, Windows 7 operativni sustav i dalje se vrti čak 26 posto svih računala za koje ubuduće neće biti novih sigurnosnih nadogradnji i biti će sve izloženija novim virusima i sigurnosnim napadima. Windows 10 možete kupiti izravno od Microsofta po cijeni od 139 USD, cijena Windows 10 Pro kreće od 199,99 USD. No, ako koristite kupon za popust NYOFF35 na Keysworlds.com cijena je samo 9,09 €! Pogledajte koje se još lude prilike nude...

16.09.2015. (00:36)

Pronašli ga i nagradili: Autor hit videa od HTZ-a dobio poklone

09.08.2015. (10:11)

Blogomdana reklama

Strani blogeri o Hrvatskoj: Pa tko se ne 
bi zaljubio u takvu zemlju

Prošle je godine Hrvatsku proputovalo 859 stranih turističkih novinara i blogera – na račun Hrvatske turističke zajednice, koja je na to utrošila oko četiri milijuna kuna. No svaka se uložena kuna višestruko vratila jer se marketinška vrijednost svih reportaža i priloga o Hrvatskoj objavljenih tijekom protekle godine procjenjuje na nevjerojatnih 183 milijuna eura. Slični se efekti očekuju i od ovogodišnjih dolazaka utjecajnih stranih novinara i blogera, a neke primjere donosi Večernji.

20.07.2015. (21:00)

Gase se HTZ-ova predstavništva u Španjolskoj, Japanu i Švicarskoj

18.02.2015. (13:26)

Sloganska nesloga

Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal

14.02.2015. (16:03)

Ispeci pa reci

"Slogan Hrvatske lako je mogao biti i ‘full of shit’"

“Tko god je gledao popularnu seriju ‘Mad Men’ o njujorškim kopirajterima u 50-ima, zna da je osnovna svrha slogana pobuditi emotivnu asocijaciju. Ako je Hrvatska proizvod, onda slogan nije tu da govori o njezinoj uporabnoj vrijednosti, već simboličkoj. Gramatička konstrukcija ‘full of…’ idealna je za derivacije, a posebno za one posprdnog tipa ‘full of shit’, pa to svakako jest veliki propust autora”, komentira novi slogan HTZ-a spisateljica Andrea Pisac. T-Portal

13.02.2015. (18:32)

Što je u Hrvatskoj puno života?

Maštruko: Bezobrazno laganje cijelome svijetu

“Moj osobni problem s ovim sloganom nije u tome koliko je eventualno plaćen, nego to što je potpuno lažan”, piše Oleg Maštruko o novom sloganu HTZ-a (Hrvatska. Puna života). “Glavni problem je u tome što je najnoviji slogan otvorena, ono baš brutalna laž, Hrvatska uopće nije ‘puna života’, mi smo slabo naseljena zemlja vrlo starih i sve starijih, beživotnih, apatičnih ljudi, većinom nezadovoljnih životom.”. Index