9 proizvoda koji nam ne trebaju - Monitor.hr
20.03.2015. (10:54)

Mamci za trošenje

9 proizvoda koji nam ne trebaju

Jedna od možda najvećih prijevara su proizvodi koji navodno zaustavljaju starenje kože. Bore i mlohavost sigurno neće spriječiti razne kreme, tablete i slični preparati koji se prodaju po visokim cijenama. Također nam ne trebaju razni antibakterijski proizvodi, jer većina bakterija, kojima smo doslovno okruženi, nije opasna za ljude. Salon


Slične vijesti

20.05.2023. (23:00)

Kakva ti je šuma, takva ti je marža

Nova pravila za proizvode koja dolaze iz zemalja gdje su šume iskrčene i degradirane

Vijeće Europske unije je napokon dalo zeleno svjetlo za uredbu koja ima za cilj minimiziranje rizika od krčenja i degradacije šuma povezanih s proizvodima koji se plasiraju ili izvoze na EU tržišta. Uredba postavlja obavezna pravila za sve trgovce i operatere koji plasiraju, stavljaju na raspolaganje ili izvoze proizvode kao što su palmino ulje, goveda, drvo, kavu, kakao, kaučuk i soju. Pravila se također primjenjuju i na niz izvedenih proizvoda kao što su čokolada, namještaj, proizvode od papira i odabrani derivati ​​na bazi palminog ulja. Od distributera će se tražiti da prate robu koju prodaju, sve do parcele na kojoj su proizvedeni. Pravila uzimaju u obzir i zaštitu ljudskih prava te autohtonih naroda. Agroklub

12.09.2022. (21:08)

Proizvodi kojima se najčešće manipulira i obmanjuje potrošače su med, eko-hrana, maslinovo ulje i meso

24.10.2017. (18:52)

Beskorisni detalji u dizajnu modernih proizvoda

01.09.2017. (14:34)

Taktika "za koga je, dobro je"

Više od polovice proizvoda na hrvatskom tržištu lošije kvalitete od istih u Njemačkoj

Analiza kvalitete 26 istih proizvoda koji se nalaze na hrvatskom i njemačkom tržištu pokazala je kako je više od polovice proizvoda na hrvatskom tržištu lošije kvalitete, ali i značajno skuplje nego na njemačkim tržištu, izjavila je u petak hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan. Istraživanje, koje je provedeno u suradnji s Hrvatskom agencijom za hranu u nekoliko hrvatskih akreditiranih laboratorija, pokazalo je da samo kod četiri od 26 ispitanih proizvoda (15 posto) nije bilo razlike ni u kvaliteti niti cijeni. Kod 54 posto proizvoda utvrđena je razlika u kvaliteti, dok je više od 60 posto proizvoda, u trenutku kupnje, bilo skuplje na hrvatskom tržištu. Novi list

26.01.2015. (11:52)

Za koga je, dobro je

Istraživanje: Velike razlike između proizvoda za zapadno i istočno tržište

Usporedba deklaracije, sastava, cijene i okusa proizvoda za zapadno i istočno tržište otkriva da je u našim dućanima mnogo lošije uvozne robe. Primjerice, Maggi juha za zapadno tržište proizvedena je u Njemačkoj, a za istočno u Srbiji, a razlika je u tome što ona za zapadno tržište ima više rezanaca i sušenog povrća. Isto je i sa gelom Gillete za brijanje, koji je bolji u njemačkoj proizvodnji, nego u poljskoj namijenjenoj istočnom tržištu. Jutarnji