Singerica je ponovno kapital u kući imati
Bespoke moda: Potrošači se vraćaju krojenju i šivaćim strojevima, zahvaljujući TikToku
Krojačice ili krojači stoljećima su bili poznata figura u kućanstvima diljem svijeta, osobe koje su odijevale najprije pripadnike visoke klase, a onda i ostali puk. Odjeću su izrađivali prema mjerama svojih kupaca, ali i nudili preinake i popravke. Naravno, nešto starije generacije često su sjedile za šivaćim strojem i krojile odjeću, ali prodorom brendova brze mode ta je vještina zamrla. Pod hashtagom koji danas ima čak 7,4 milijarde pregleda krojači i dizajneri na društvenim su mrežama prikupili milijune sljedbenika s kojima dijele proces izrade svojih kreacija, daju savjete i upute kako sašiti vlastiti jedinstveni komad odjeće. Na sličan način na koji je brza moda definirala prvo desetljeće 21. stoljeća, spora neće promijeniti samo ponudu modnih igrača već i odnos potrošača prema modi. Kako pišu, industrija je godinama gurala masovnu proizvodnji i potrošnju, a sad je taj fast-fashion u nemilosti, a to otvara prostor odmjerenijem dvojniku. Lider