Komercijala
Biciklizam više nije avanturistička i hipi, nego mačo kultura

Kako je narasla popularnost bicikliranja, dogodio se i kulturološki pomak od zabave, iskustava i avanturizma ka mačo svijetu brzine i kulturi Strave (aplikacija za praćenje atletskih aktivnosti, uglavnom trčanja i bicikliranja). Prije deset godina nije se pričalo o profesionalnom bicikliranju i nije bilo eksplicitne kompetitivnosti. Danas je primat preuzelo natjecateljsko sportsko bicikliranje. Biciklizam je novi golf – ono o čemu muškarci određene dobi, bogati i moćni ćaskaju nakon sastanaka. Nema želje da se izgubi, uživa i istražuje, aspiracija je da se prijeđe etape Toura, gleda utrke, potroši još novca, posjeduje najbolje stvari, bude najbrži. I dosadno mi je do bola od tog, piše vrlo zanimljivo Guardian o promjeni u biciklističkoj kulturi (u Britaniji, ali vidi se i u Hrvatskoj) te preporuča vrlo zanimljiv (i kratak) dokumentarac o djevojci koja je, sama, biciklom prešla Arizona Trail, stazu od 1.287 kilometara.