Bliski suradnik Elona Muska: Za uspjeh treba biti strastven prema poslu - Monitor.hr
11.02.2018. (08:46)

Male tajne

Bliski suradnik Elona Muska: Za uspjeh treba biti strastven prema poslu

Uspjeh se temelji na tri stvari oko kojih se slažu i Bill Gates, Mark Cuban i Jeff Bezos. Bez strasti vaš posao nije vaša ljubav i nikad ne možete ostvariti svoj potencijal niti biti bolji od drugih koji se prepuštaju svojoj strasti, kaže poduzetnik Jim Cantrell, jedan od suosnivača tvrtke SpaceX milijardera Elona Muska. Savjetuje također raditi nešto u čemu smo dobri i što stvara vrijednost. Index, CNBC


Slične vijesti

23.04. (20:00)

Kad ti lažno ja uđe u glavu bez kucanja

Iza svakog uspješnog muškarca ili žene nalazi se – ego? Psiholozi: ego sam po sebi nije nešto loše…

Freudov koncept ida, ega i superega temelj je psihoanalize, a hipnoterapeut Dražen Radaković u podcastu PSIHOLOGiJA objašnjava da ego nije loš – dapače, potreban je za ambiciju i granice. Problem nastaje kad preraste u “lažno ja”, iskrivljenu verziju sebe koja vodi u perfekcionizam ili pasivnost. Uspjeh izgrađen na imidžu može biti prazan, dok autentičnost donosi pravu unutarnju snagu. Ego bi trebao biti alat, ne vođa – inače preuzme show, a glavna zvijezda nestane iz vlastitog filma. HRT

14.10.2024. (01:00)

Iza svake priče o uspjehu nalazi se tisuće stepenica neuspjeha

Finci svake godine obilježavaju Dan neuspjeha, trebamo li i mi?

Svake godine u svijetu se 13. listopada obilježava međunarodni Dan neuspjeha. Sve je počelo na finskom Sveučilištu Aalto kada su studenti zaključili kako bi trebalo povećati broj startup biznisa. No, imali su osjećaj kako je strah od neuspjeha dio njihovog mentaliteta koji ih koči u tome da postanu malo odvažniji i krenu u rizik. Odlučili su “obrnuti ploču”, ne samo prihvatiti neuspjeh kao opciju, već ju početi slaviti. Ideja je širiti spoznaju da je činiti pogreške i neuspjeh normalan i čak neprocjenjiv dio nečijeg rasta i konačnog uspjeha. HRT

19.02.2024. (23:00)

Uzdaj se u se i u svoje kljuse

Kako postići uspjeh: Ključni koraci prema ostvarenju ciljeva

Uspjeh zahtijeva postavljanje jasnih ciljeva, razvoj plana djelovanja te stalno učenje i samopoboljšanje. Važno je biti uporan i motiviran unatoč izazovima te izgraditi podržavajuću mrežu kontakata. Preuzimanje odgovornosti za svoj život ključno je za postizanje uspjeha. Kroz predan rad i vjerovanje u sebe, moguće je ostvariti ciljeve i snove u bilo kojem području života. Na Monitoru možete pročitati nekoliko točaka koje, ako ih vjerno i disciplinarno slijedite, garantiraju uspjeh.

19.02.2024. (20:02)

Navigiranje prema uspjehu je poput traženja izgubljenog blaga pod jastukom - uvijek se nadamo da će se pojaviti, ali uglavnom samo nađemo izgubljenu gumicu za brisanje

Kako postići uspjeh: Ključni koraci prema ostvarenju ciljeva

U današnjem svijetu, uspjeh je cilj koji mnogi žele postići, ali malo ljudi zaista shvaća koje korake treba poduzeti kako bi se došlo do tog cilja. Bez obzira na to jeste li student koji traži karijeru ili poduzetnik koji želi izgraditi poslovno carstvo, ključno je imati plan i strategiju za postizanje uspjeha. U ovom članku istražit ćemo ključne korake koje možete poduzeti kako biste postigli uspjeh u bilo kojem području života:

  1. Postavite jasne ciljeve: Prvi korak prema uspjehu je postavljanje jasnih i specifičnih ciljeva. Bez jasnog smjera, lako je izgubiti se na putu ka uspjehu. Definirajte što točno želite postići i postavite si realne, ali izazovne ciljeve koji će vas potaknuti na akciju.
  2. Razvijte plan djelovanja: Nakon što postavite ciljeve, važno je razviti plan djelovanja kako biste postigli te ciljeve. Razmislite o koracima koje trebate poduzeti kako biste napredovali prema svojim ciljevima i organizirajte ih u strukturu koja će vam pomoći da ostanete fokusirani i motivirani.
  3. Edukacija i samopoboljšanje: Neprestano učenje i samopoboljšanje ključni su elementi uspjeha. Investirajte vrijeme i resurse u razvoj svojih vještina i znanja. Čitajte knjige, pohađajte tečajeve, sudjelujte na seminarima i tražite mentorski odnos kako biste neprestano napredovali.
  4. Budite uporni i motivirani: Put do uspjeha često je popločan izazovima i neuspjesima. Važno je imati upornost i motivaciju kako biste prevladali prepreke koje se pojave. Ostanite fokusirani na svoje ciljeve, budite spremni prilagoditi se promjenama i nikada ne odustajte od svojih snova.
  5. Izgradite mrežu podrške: Okružite se pozitivnim i poticajnim ljudima koji će vas podržati na vašem putu ka uspjehu. Izgradite mrežu kontakata i surađujte s drugima kako biste razmijenili ideje i iskustva. Podrška zajednice može biti neizmjerno korisna u postizanju vaših ciljeva.
  6. Preuzmite odgovornost za svoj život: Konačno, ključno je preuzeti odgovornost za svoj život i svoje postupke. Umjesto da krivite druge za svoje neuspjehe, prepoznajte svoju ulogu u svemu što se događa i budite spremni preuzeti kontrolu nad svojim sudbinom.

U konačnici, uspjeh nije rezultat sreće ili slučaja, već rezultat predanog rada, upornosti i jasno definiranih ciljeva. Slijedeći ove korake i neprestano radeći na svojem osobnom i profesionalnom razvoju, možete postići uspjeh u bilo kojem području života koje odaberete. Zapamtite, ključno je vjerovati u sebe i svoje sposobnosti i nikada ne prestajati težiti ka ostvarenju svojih snova.

01.02.2024. (19:00)

Jeff Biznis

Jeff Bezos – Za uspješan biznis važno je znati promijeniti mišljenje i ponekad odabrati teži put

Bezosova izvorna ideja bila je online prodaja knjiga. No putem je naučio nekoliko stvari koje su mu pomogle da vrlo uspješno navigira poslovnim vodama i doplovi do vrha. Nakon svog trnovitog puta, s usponima i padovima, istaknuo je jednu važnu misao, a to je da poduzetnik ne smije biti motiviran novcem, već vizijom. Uspjeha nema bez rizika, ali s njime treba prihvatiti i mogući neuspjeh, na koji treba biti spreman. Ako smislite neku poslovnu ideju i ona nema rizika, to samo znači da to netko već radi. Važno je i putem se predomisliti i odustati od nekih ideja, a za buduće zaposlenike ne gledajte samo stručnjake, već one koji su dovoljno znatiželjni i sami žele istraživati. Savjeti

18.01.2024. (20:00)

Uspjeh je ionako dosadan, pričaj mi radije o svojim pokušajima

Iza svake uspješne priče brdo je neuspjeha, a u nekim ga državama i slave

Te su priče toliko uzele maha da je od njih nastala cijela jedna nova niša – industrija slavljenja neuspjeha. Počeli su se pokretati failcons, fail fests, failure talks, f*ckup nights i slični događaji na kojima se redom okupljala ekipa koja je iz prve ruke htjela čuti kako pogreške u biznisu ne smiju biti faktor ograničenja. Finska je, primjerice, tu podignula ljestvicu pa je 13. listopada počela obilježavati kao nacionalni Failure Day, tj. Dan neuspjeha. Ipak, glavni je razlog popularnosti katarza, iskupljenje koje dobiju oni koji se na takvim događajima otvore i podijele svoju priču o neuspjehu, a drugi na njima traže ohrabrenje. Lider No, neuspjeh je sastavni dio poduzetništva, iako se o tome kod nas rijetko otvoreno govori. No, i to se počelo mijenjati, s tribinama poput Napali se na neuspjeh na kojima uz poznate i malo manje poznate domaće ljude lagano razbijaju tabue.

10.12.2023. (23:00)

Ma s čašom napola punom svijet je ljepši

Optimizam je povezan s lošim donošenjem odluka i nižim kognitivnim vještinama

Vjerovanje da su optimisti općenito uspješniji i probitačniji dio populacije oduvijek je bilo uvriježeno u većini kultura, što većinom vrijedi i danas. Međutim, znanstvene činjenice baš i ne govore u prilog takvom vjerovanju. Štoviše, sve više se naglašava da – objektivno gledano – pretjerani optimizam može dovesti do donošenja loših životnih procjena i odluka, s posebno ozbiljnim implikacijama na financijsko (blago)stanje. Povrh toga, čini se da optimisti u prosjeku posjeduju nešto niže kognitivne sposobnosti od pesimista i realističnih osoba; nećemo to opisati grubim izrazom „gluplji su“, ali… Bug

15.11.2023. (00:00)

Najbolje je biti introvertirani poduzetnik

Recept za uspjeh: Ciljeve je najbolje zadržati za sebe, ili ih podijeliti s određenim ljudima

Zašto je rečenica iz naslova toliko korisna? Puno je manja šansa da uspijete u nečemu ako uokolo pričate koji su vam ciljevi, a ona vam može pomoći da ostanete konzistentni i postignete više u poslu i životu. Stručnjaci ovu neobičnu tezu pojašnjavaju time da, kada nešto želimo ostvariti, fokusiraniji smo na rad i nismo zadovoljni dok to ne ostvarimo, dok je s dijeljenjem naših želja postignut svojevrstan društveni efekt koji nam stvara osjećaj kao da smo to već ostvarili. Također, važno je i s kime svoje ciljeve dijelite, budući da su i neka istraživanja pokazala da su ljudi bili motiviraniji kada bi svoje želje i ciljeve podijelili s nekim “višeg” statusa, ujedno želeći ih zadiviti svojim rezultatima. INC

01.11.2023. (19:00)

Najbolji poduzetnici - rentijeri i influenceri

Američki san na hrvatski način – više ne postoji

Priče o pojedincima koji su došli iz skromnih uvjeta i postigli uspjeh, kao i o životnom stilu i potrošačkim navikama, često su se promicale jednako i u medijima i u kulturi. Kod nas su uspjesi pojedinaca i na kraju društva često gledani kroz negativnu prizmu. Taj ‘američki san‘ kreirali smo kao mlađe osobe i nadali mu se do prvih zapreka, a onda smo ga korigirali prema stvarnim uvjetima i okružju u kojem smo živjeli ili živimo. Prije dvadeset ili trideset godina najveći su utjecaji na odabir radnog mjesta, poslovne sredine, pa i same industrije bili zadovoljenje osnovnih egzistencijalnih potreba sigurnošću radnog mjesta i prihvatljivim iznosom mjesečne plaće. Ljudi su se ustvari zadržavali na osnovnim potrebama. No naši psihološki profili imaju potrebu, pa tako i mi sami, ‘penjati se‘ i željeti nešto više od pukog zadovoljavanja egzistencijalnih potreba. Danas se mladi sve više okreću zadovoljavanju tzv. viših razina potreba, traže poslove u kojima mogu dati individualni doprinos, u kojima mogu pozitivno utjecati na svoje okružje te pronaći i ispuniti vlastitu svrhu  – tvrde stručnjaci za Lider.

16.08.2023. (19:00)

Nije u šoldima sve

Primjer uspješne domaće IT tvrtke: Sve neuspješne kompanije nalik su jedna na drugu, svaka uspješna je uspjela na svoj način

Danas velik broj IT kompanija razvija isti proizvod, možda samo marginalno drugačiji u odnosu na ostale. Ulaze u industrije u kojima je jednostavnije razviti proizvod jer znaju kako su to radile kompanije prije njih, ali u koje se teško probiti jer su već zasićene – i onda se nažalost dovedu do toga da se moraju boriti cijenom, umjesto kvalitetom i inovacijom. Nema novca koji može zamijeniti utjecaj na razvoj svojeg proizvoda i brzinu rasta svojeg poslovanja. To je, nažalost, aspekt vođenja poslovanja na kojem padnu mnogi mladi startupi i koji onda dovedu do neupjeha brojnih perspektivnih proizvoda. Skakanje na svaku priliku i svaki novi trend odvlači fokus od onog bitnog – osiguravanja da proizvod koji razvijamo bude vrhunski. Trendovi se u IT industriji brzo pojave i brzo nestanu, to smo u ove 22 godine vidjeli nebrojeno puta. Ono što je neke guralo naprijed svih ovih godina je fokus na proizvod i rješavanje problema koji su zaista važni. No, na nekim poljima ne treba žuriti s rastom i razvojem. Netokracija