Direktor McDonald'sa Hrvatska: Za osnovnu poziciju, kad dođete s ulice plaća je nešto više od 6.000 kuna neto - Monitor.hr
19.07.2021. (14:00)

You’re only as good as the people you hire.

Direktor McDonald’sa Hrvatska: Za osnovnu poziciju, kad dođete s ulice plaća je nešto više od 6.000 kuna neto

Generalni direktor McDonald’sa Hrvatska Pavel Pavliček u intervjuu za Novac.hr donosi podatke poslovanja tog lanca kod nas: Mi smo u 2020. izgubili oko 25% gostiju u odnosu na prethodnu godinu. No, kako smo otvarali nove restorane i kako je pala stopa PDV-a, tako smo godinu završili na nuli. Prošle godine ostvarili smo 609 milijuna kuna prihoda ukupno, što je povećanje od 3,69 posto u odnosu na godinu ranije, kad je prihod bio 588 milijuna kuna. Oko 2700 zaposlenih koji svakodnevno posluže više od 40.000 gostiju. Od toga malo više od pola, odnosno njih oko 1500, zaposlenici su u stalnom radnom odnosu, a ostalo su studenti i u manjoj mjeri umirovljenici. Primanja rastu što se više penjete u hijerarhiji, a dobivate i bonuse… Na listi naših većih lokalnih dobavljača su Fragaria koja isporučuje voće i povrće, Dukat s mliječnim proizvodima, jaja osigurava Perfa, a u ponudi pića su i Jana i Jamnica. Kontinuirano surađujemo i s tvrtkama Hellenic, Alca, Bohnec, Naša djeca, Heineken i PPD. Ukupno je među našim dobavljačima oko 10 do 15% lokalnih… Glavni proizvodi u narudžbama su, prema količinama, i dalje Big Mac, pomfrit i cheeseburger… I čevapčići nikad neće biti na meniju. Novac.hr


Slične vijesti

13.06.2023. (10:53)

Najmanji McDonalds’s na svijetu gdje su kupci – pčele

31.03.2023. (17:26)

I McDonald’s krenuo s višekratnom ambalažom da smanji količinu otpada

02.03.2023. (17:00)

Alkohol, zajedničko im je alkohol

Što zajedničko imaju cajke, McDonald’s i Jack Daniels? Izvrsno targetiranje potreba

Baš kao i fenomen oko porasta popularnosti Leta 3 i njihovog “ŠČ!” uspjeha, tako i popularnost turbo-folk doskočica, osim kroz društvenu prizmu možemo promatrati i kroz onu marketinšku. Očito je da su kroz godine “cajke” postale brend, odnosno proizvod koji se nudi na popularnom javnom tržištu pa samim time imaju i odlike koje nalazimo unutar marketinškog svijeta. Jack Daniels je godinama bio brend koji je imao status, a i sam se pozicionirao kao dio hillbilly kulture, autentičnosti i craft načina proizvodnje. Cilj im je bio – postati društveni status, što su i postigli. McDonalds je povećao promet u noćnim satima kada ljudi dolaze jesti pripiti, prilagodivši reklamnu priču njima. Slično je i kod cajki, čiji su konzumenti uglavnom bili radnička klasa ili priprosti ljudi. No, klimava glazbena kvaliteta sa srednjoškolskim načinom pisanja nudili su zabavu i odmor za mozak. Netokracija

31.12.2022. (12:00)

Ma di će burger pored ćevapa

Nakon niza skandala McDonald’s zatvara restorane u BiH

Lanac restorana brze hrane McDonald’s u subotu će, nakon jedanaest godina, prestati s radom u Bosni i Hercegovini, budući da je ta kompanija oduzela licencu za rad tamošnjoj franšizi zbog niza skandala. Portal Raport navodi kako se BiH na taj način našla u društvu s Rusijom i Bjelorusijom. Tamo je McDonald’s zatvorio restorane u znak solidarnosti s Ukrajinom, a u BiH “zbog kriminala i javašluka”, naveli su. Index

22.06.2022. (19:30)

Ruski McDonald’s prvi dan prodao 120.000 burgera

26.05.2022. (20:13)

McDonald’s u sudskoj tužbi s eko gradom u Njemačkoj jer ne želi prijeći na višekratnu ambalažu

25.03.2022. (09:00)

Loš burger kao simbol oslobođenja

Zrna civilizacije: Renesansa nakon kuge

Moja je generacija odrasla uz ovu jednostavnu i nepogrešivu političku kartu, znajući tko je imao, a tko nije imao sreće. Nisu se postavljala pitanja. Ali zadnjih trideset godina ideološka borba kao da je nestala, ustupajući mjesto ekonomiji. Ideale slobode i demokracije, koji su se činili zastarjelima i banalnima, zamijenio je McDonald’s. Tu je počeo Zapad. Burger, očito lošiji od prave pljeskavice, podsjećao je na ektoplazmu u spiritualnoj seansi. Onostrano je prešlo granicu dvaju svjetova i, materijalizirajući se, postalo vidljivim, opipljivim, gotovo jestivim. Zlatnih je lukova, međutim, postajalo sve više, a svjetova — sve manje. Prvi i Treći su ostajali na svojim mjestima, dok je Drugi nestao, smanjivši se na Sjevernu Koreju i Kubu. Lupiga

25.12.2021. (10:29)

McDonald‘s Kina u restorane uvela – sobne bicikle: Gosti mogu sjesti na stolac/bicikl, nasloniti jelo na stolić koji je u razini njihovih prsa te odraditi mali trening prije ili nakon što se oslade McMenijem

05.11.2019. (21:30)

McCycle

McDonald’s uvodi papirnate slamke, 2025. samo reciklirana ambalaža

McDonald’s Hrvatska je danas predstavio papirnate slamke, držače za balone i novu čašu bez plastičnog poklopca za McFlurry sladoled, kao prvi korak inicijative za smanjenje korištenja plastike u restoranima. Do 2025. godine za pakiranja će uvesti isključivo ambalažu koja je izrađena iz održivih, recikliranih i certificiranih izvora te reciklirati 100 posto ambalaže za goste. N1

01.07.2019. (20:30)

McDonald’s: Od sutra krećemo s dostavom! Prvo iz tri restorana u Zagrebu, a onda ćemo uključiti i ostale

Tportal donosi opširni intervju sa šefom hrvatskog McDonald’sa: Sad na tržištu dostave imamo tri igrača koji mogu zadovoljiti naše zahtjeve. Radi se o Glovu, Woltu i Pauzi. Krenut ćemo prvo s Glovom. Restorani su limitirani prostorom, a time je, u nekoj mjeri, limitiran promet koji možete ostvariti u njima. Ovo je dodatni kanal prodaje koji nema ta ograničenja. Dostava prvo kreće u McDonald’su Pothodnik, a vrlo brzo nakon njega uključit ćemo McDonald’s Vrapče te Kvaternikov trg, kojima ćemo pokriti veći dio Zagreba… Tportal