Domet električnih automobila: Najdalje može Hyundaijeva Kona - preko 400 kilometara - Monitor.hr
10.07.2019. (07:30)

Korejski brđanin

Domet električnih automobila: Najdalje može Hyundaijeva Kona – preko 400 kilometara

Hyundaijev SUV Kona s 64 kWh baterijom pobijedila je luksuznu konkurenciju prešavši 416 kilometara s punom baterijom po raznim uvjetima i s dvoje u autu. Jaguar I-Pace može 407 kilometara, kao i Kia e-Niro. Potom slijede tri Teslina automobila, Model 3 (384 km), Model X (375 km) i Model S (328 km). HAK revija


Slične vijesti

13.02. (11:30)

Auto na generalnom servisu

U idućih 10 godina najveća revolucija autoindustrije

5 stvari koje će postati uobičajene (Jutarnji):

1. Smanjit će se broj vozila po stanovniku – car-sharing, bicikl i javni prijevoz mijenjat će vlasništvo automobila

2. Proizvođači će se spajati u veće korporacije – razvoj novih tehnologija previše je skup za tvrtke pojedinačno

3. Električni automobili postat će svakodnevica

4. Velik broj automobila vozit će autonomno, barem do neke mjere; posljednja raširena stvar je adaptivni tempomat

5. Dizelaši odlaze u povijest – gradovi ih zabranjuju, a i benzince se može kombinirati s električnim motorima

14.01. (10:30)

Strom macht frei

Njemačka se prebacuje na električna vozila – ugroženo 410.000 radnih mjesta

Njemačka bi zbog preusmjeravanja na električna vozila do 2030. godine mogla izgubiti oko 410 tisuća radnih mjesta jer motori električnih automobila imaju manje dijelova i zahtijevaju manje održavanja od motora s unutarnjim izgaranjem, a i proizvodnja vozila općenito bit će dodatno automatizirana. Trenutno u automobilskoj industriji u Njemačkoj radi preko 800 tisuća ljudi, što znači da bi otpala polovica radnih mjesta. Financial Times

12.11.2019. (19:30)

A ima sva četiri kotača

Počinje prodaja kineskog električnog SUV-a u Europi – za četvrtinu cijene Tesle

Aiways iz Šangaja u drugoj polovici 2020. godine počet će prodavati svoj električni SUV U5 u Europskoj uniji. Dimenzijama je ovaj auto iznad kompaktne klase (dugačak je 468 cm, kao Audi Q5 ili BMW X3), a koštat će oko 25.000 eura u osnovnoj verziji, što je otprilike četvrtina cijene Tesle Modela X ili pet tisuća eura manje od VW-ova kompakta ID.3, koji je mnogo manji automobil.

 

08.08.2019. (11:30)

Nema struje

Slaba prodaja električnih auta u Njemačkoj – nemaju ih ljudi kako puniti

Dvije trećine Nijemaca žive u stanovima, a čak i kad postoji podzemno parkiralište u zgradi, njih 96 posto nema ni jednu utičnicu. Nije drugačije ni s ljudima koji žive u kućama – kod običnih utičnica bi se tijekom dužeg punjenja pod velikim opterećenjem mogli zapaliti kablovi. Od 47 milijuna automobila u Njemačkoj samo 200.000 su električni ili hibridni. SEEbiz

06.08.2019. (14:30)

Renault strujo

Komplet za pretvaranje bilo kojeg auta u električni – za 8.500 eura

Francuski startup Transition-One napravio je kit za pretvaranje automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem u električna vozila. Sustav zasad funkcionira na manjim modernim automobilima – Renault Twingo II, Fiat 500, Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo,  VW Polo – i trebao bi se u slobodnoj prodaji naći sljedeće godine. Promjenu se može napraviti u jednom danu, košta 8.500 eura, a ovakav auto može prijeći 100 kilometara, prenosi Bug.

 

11.07.2019. (12:00)

U Brinju puštena u rad prva od 16 HEP-ovih punionica za električna vozila na hrvatskim autocestama i ulazima u zemlju

18.04.2019. (08:30)

Strujni sudar

Njemačka studija: Električni automobili za okoliš su lošiji od dizelaša

Električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 posto više od dizel automobila, kažu trojica njemačkih znanstvenika. Kako? Mnogo energije koristi se za obnavljanje i procesiranje litija, kobalta i mangana koji se koristi za automobilske baterije. Sa životnim vijekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se prijeđe 15.000 kilometara na godinu, to bi značilo 73 do 98 grama CO2 na kilometar. Kad se u obzir uzme i emisija CO2 koja rezultira iz električne mreže, električni auto emitira još i više. Fenix