Domet električnih automobila: Najdalje može Hyundaijeva Kona - preko 400 kilometara - Monitor.hr
10.07. (07:30)

Korejski brđanin

Domet električnih automobila: Najdalje može Hyundaijeva Kona – preko 400 kilometara

Hyundaijev SUV Kona s 64 kWh baterijom pobijedila je luksuznu konkurenciju prešavši 416 kilometara s punom baterijom po raznim uvjetima i s dvoje u autu. Jaguar I-Pace može 407 kilometara, kao i Kia e-Niro. Potom slijede tri Teslina automobila, Model 3 (384 km), Model X (375 km) i Model S (328 km). HAK revija



Slične vijesti

08.08. (09:30)

Nema struje

Slaba prodaja električnih auta u Njemačkoj – nemaju ih ljudi kako puniti

Dvije trećine Nijemaca žive u stanovima, a čak i kad postoji podzemno parkiralište u zgradi, njih 96 posto nema ni jednu utičnicu. Nije drugačije ni s ljudima koji žive u kućama – kod običnih utičnica bi se tijekom dužeg punjenja pod velikim opterećenjem mogli zapaliti kablovi. Od 47 milijuna automobila u Njemačkoj samo 200.000 su električni ili hibridni. SEEbiz

06.08. (12:30)

Renault strujo

Komplet za pretvaranje bilo kojeg auta u električni – za 8.500 eura

Francuski startup Transition-One napravio je kit za pretvaranje automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem u električna vozila. Sustav zasad funkcionira na manjim modernim automobilima – Renault Twingo II, Fiat 500, Citroen C1, Peugeot 107, Toyota Aygo,  VW Polo – i trebao bi se u slobodnoj prodaji naći sljedeće godine. Promjenu se može napraviti u jednom danu, košta 8.500 eura, a ovakav auto može prijeći 100 kilometara, prenosi Bug.

 

11.07. (10:00)

U Brinju puštena u rad prva od 16 HEP-ovih punionica za električna vozila na hrvatskim autocestama i ulazima u zemlju

18.04. (06:30)

Strujni sudar

Njemačka studija: Električni automobili za okoliš su lošiji od dizelaša

Električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 posto više od dizel automobila, kažu trojica njemačkih znanstvenika. Kako? Mnogo energije koristi se za obnavljanje i procesiranje litija, kobalta i mangana koji se koristi za automobilske baterije. Sa životnim vijekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se prijeđe 15.000 kilometara na godinu, to bi značilo 73 do 98 grama CO2 na kilometar. Kad se u obzir uzme i emisija CO2 koja rezultira iz električne mreže, električni auto emitira još i više. Fenix

27.03. (22:30)

Više je manje

Električni auto isplativ je nakon 125.000 kilometara

Jutarnji je usporedio troškove električnog Renaulta Zoe te benzinskog i dizelskog Renaulta Clio – Zoe košta 176.400 kuna, nakon što se oduzme 80.000 kuna državnih poticaja, dok dizelski Clio stoji 127.900 kuna, a benzinac 113.400 kuna. Sve drugo ide u korist strujića – vlasnik Zoea platit će redovno održavanje 5.290 kuna, vozač benzinskog Clija 10.290 kuna, a dizelskog 11.591 kunu. Najveća je ušteda na energiji – električni Zoe na svakih 100 kilometara košta trećinu onoga što košta dizelski Clio, četvrtinu troška benzinca.

03.01. (23:30)

Sob lakše diše

Rekord: Svaki treći prodani auto u Norveškoj – na električni pogon

Lani je u Norveškoj prodano 148.000 novih vozila, od čega je 31 posto bilo s pogonom na struju (godinu prije 21 posto), što je novi svjetski rekord. Najprodavaniji model bio je Nissan Leaf. Norveški plan je da do 2025. potpuno prestanu s prodajom vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Osim što imaju novaca i ekološku svijest, kupci e-auta ondje su oslobođeni velikog dijela poreza, imaju besplatan parking i mjesta za punjenje baterija. al Jazeera / Electrec