Napokon! Konkretan prijedlog kako unaprijediti turističku ponudu - Monitor.hr
28.06.2023. (08:00)

Sunce, more i otoke svi imaju i doma (dobro, nemaju, ali you got the point)...

Napokon! Konkretan prijedlog kako unaprijediti turističku ponudu

Za kvalitetno pozicioniranje hotelskog brenda moramo razumjeti trenutačne trendove u putovanjima ili zamisliti buduće. Sada neki od najpopularnijih trendova u industriji uključuju održivost u poslovanju, originalnost koju nudi iskustveno ugostiteljstvo, sve što možemo podvesti po zajednički nazivnik wellbeing, povezanost s lokalnom zajednicom i pružanje iskustava na otvorenome. Ali to nisu samo trendovi; oni su odraz sve veće želje ljudi za dubljim, originalnim iskustvima. Globalno pozicioniranje brenda nije samo pitanje konceptualizacije, strategije, dosljednosti i umrežavanja. To je putovanje koje uključuje razumijevanje i zadovoljavanje želja i potreba gostiju, izgradnju iskrenih veza s njima i stvaranje izvrsnih iskustava koja nadmašuju očekivanja. Hotel nije samo mjesto za noćenje, to je odredište na presjeku edukacije, zabave, estetike i eskapizma. Učenje kuhanja lokalnih jela, sudjelovanje u interaktivnim radionicama, uživanje u prekrasno dizajniranim interijerima i mogućnost bijega od svakodnevnih briga… Lider


Slične vijesti

18.02.2023. (00:00)

Krokodilski psihopat!

Kako je Let 3 od benda postao brend

Postoji nekoliko aktivnosti koje su Letovci poduzeli kako bi odnijeli pobjedu, a koje neodoljivo podsjećaju na određene marketinške aktivnosti uspješnih brendova. Ako pogledamo listu ovogodišnjih izvođača, prosječni gledatelj od svih 18 imena može eventualno izdvojiti tek tri ili četiri, dok su Letovci svakako najprisutniji na sceni i to više od 30 godina, što im daje lakši put ulaska u širi medijski prostor. Također, oni su jedini imali hrabri nastup kojim se nisu željeli svidjeti svima. Tu ima i naznaka dugoročnih aktivnosti. Mrle uzvikuje ŠČ! već dvije godine, a počeli su prodavati čarape i pivo s istim nazivom puno prije ovogodišnje Dore. Pred samu Doru objavljivali su i videe kako uvježbavaju koreografiju. U prilog im ide i najavljena moguća cenzura nastupa. Netokracija

15.11.2018. (10:45)

Predstavljeno online izdanje jedinog hrvatskog magazina o kulturi brendiranja – Brend kultura

10.11.2017. (11:05)

Fair trade

Pozitivne ljudske priče su novi luksuz

U trenutačnom ekonomskom sustavu cijena i kvantiteta, odnosno neprestana potražnja za novim stvarima, često nadglasaju kvalitetu; tako stalno kupujemo novu odjeću kratkoga vijeka i krug se zatvara. Kako istovremeno raste svijest o tome da masovna proizvodnja jeftine odjeće znači izrabljivane radnike na početku kruga i sve veće onečišćenje na njegovu kraju, neki su se brandovi odlučili na prodaju kroz pozitivne priče o vlastitoj proizvodnji – Quartzy donosi priču brenda Naadam, mongolskog proizvođača odjeće od kašmira.

09.06.2016. (14:29)

Zločin i kazna

Toyota i dalje najvrjedniji automobilski brend, VW ispao iz top 10

Toyota, BMW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Nissan, Audi, Land Rover, Porsche i Tesla najvredniji su automobilski brendovi, pokazuje godišnje izvješće o brendovima tvrtke Millward Brown. Zbog skandala s varanjem na emisijskim testovima s liste je ove godine ispao Volkswagen, a na njegovo mjesto zasjeo je Land Rover. Vrijednost Toyote porasla je u odnosu na prošlu godinu 2%, na 29,5 milijardi dolara, dok je VW pao na 9,3 milijarde dolara. T-Portal

14.10.2015. (09:45)

USA-Cola

SAD prve na listi država-brendova, Hrvatska 76.

Sjedinjene Američke Države su najvredniji brend među zemljama svijeta, s vrijednošću brenda USA od 19,7 bilijuna dolara (uračunati BDP, investicijska privlačnost, poslovna klima…). Slijede Kina (6,31 bilijuna), Njemačka (4,17), Velika Britanija (3,01) i i Japan (2,54 bilijuna). Od zemalja “regije” Slovenija je na 62. mjestu liste (53 milijarde), Hrvatska je 76. (32 milijarde), a Srbija 78. (31 milijarda). N1

07.05.2015. (09:08)

Stara slava

Glazbenici, menadžeri i izdavači dobro znaju da je u imenu – sve

Teoriju da je u nekim slučajevima brend veći od benda najbolje potvrđuje primjer engleske grupe The Who koja pola stoljeća nakon osnivanja svira u zamjetno izmijenjenom sastavu, no to ih ne spriječava da pune stadione. Oni nisu jedini bend koji zarađuje na staroj slavi. Slično uspijeva i grupama kao što je Journey, Queen, The Smashing Pumpkins i AC/DC. Novi list

02.05.2015. (19:27)

Zašto mijenjamo brendove koje kupujemo