Pozitivne ljudske priče su novi luksuz - Monitor.hr
10.11.2017. (10:05)

Fair trade

Pozitivne ljudske priče su novi luksuz

U trenutačnom ekonomskom sustavu cijena i kvantiteta, odnosno neprestana potražnja za novim stvarima, često nadglasaju kvalitetu; tako stalno kupujemo novu odjeću kratkoga vijeka i krug se zatvara. Kako istovremeno raste svijest o tome da masovna proizvodnja jeftine odjeće znači izrabljivane radnike na početku kruga i sve veće onečišćenje na njegovu kraju, neki su se brandovi odlučili na prodaju kroz pozitivne priče o vlastitoj proizvodnji – Quartzy donosi priču brenda Naadam, mongolskog proizvođača odjeće od kašmira.



Slične vijesti

15.11.2018. (09:45)

Predstavljeno online izdanje jedinog hrvatskog magazina o kulturi brendiranja – Brend kultura

09.06.2016. (12:29)

Zločin i kazna

Toyota i dalje najvrjedniji automobilski brend, VW ispao iz top 10

Toyota, BMW, Mercedes-Benz, Honda, Ford, Nissan, Audi, Land Rover, Porsche i Tesla najvredniji su automobilski brendovi, pokazuje godišnje izvješće o brendovima tvrtke Millward Brown. Zbog skandala s varanjem na emisijskim testovima s liste je ove godine ispao Volkswagen, a na njegovo mjesto zasjeo je Land Rover. Vrijednost Toyote porasla je u odnosu na prošlu godinu 2%, na 29,5 milijardi dolara, dok je VW pao na 9,3 milijarde dolara. T-Portal

14.10.2015. (07:45)

USA-Cola

SAD prve na listi država-brendova, Hrvatska 76.

Sjedinjene Američke Države su najvredniji brend među zemljama svijeta, s vrijednošću brenda USA od 19,7 bilijuna dolara (uračunati BDP, investicijska privlačnost, poslovna klima…). Slijede Kina (6,31 bilijuna), Njemačka (4,17), Velika Britanija (3,01) i i Japan (2,54 bilijuna). Od zemalja “regije” Slovenija je na 62. mjestu liste (53 milijarde), Hrvatska je 76. (32 milijarde), a Srbija 78. (31 milijarda). N1

02.05.2015. (17:27)

Zašto mijenjamo brendove koje kupujemo