Goranko Fižulić: Zašto je Zagreb godinama bio jedini veliki europski grad bez jeftinih letova poput Ryanairovih? - Monitor.hr
05.04. (12:30)

City break u Zagrebu i europskim gradovima

Goranko Fižulić: Zašto je Zagreb godinama bio jedini veliki europski grad bez jeftinih letova poput Ryanairovih?

Kolumnist i komentator Telegrama komentira najavu dolaska Ryanaira u Hrvatsku ovim riječima: Cijena povratne avionske karte bez predane prtljage gotovo je tri puta manja Ryanairom nego Croatia Airlinesom, a dvostruko niža ako je u cijenu uključen jedan komad predane prtljage. Ryanair nudi letove u rujnu za 12 europskih destinacija po cijenama od 40 do 80 eura za karte u jednom smjeru…  Nakon godinu dana pandemije više-manje znamo da ona neće prestati zbog objave na Facebooku jednog od vladinih savjetnika pretvorenog u njenog honorarnog glasnogovornika za posebne namjene, znamo da će se zračni putnički promet, ponajviše onaj poslovni i interkontinentalni, oporavljati još godinama prije nego opet dosegne razinu iz pretpandemijske 2019. godine., ali isto tako se možemo nadati da ćemo nakon dugotrajnog prisilnog boravka u domicilnim gradovima i zemljama imati pravu eksploziju prekograničnih turističkih putovanja. Piše Goranko Fižulić za Telegram


Slične vijesti

12.06.2020. (17:30)

Nebo slobodno pticama

Nebo iznad Europe danas izgleda pusto

Najveća europska niskobudžetna zrakoplovna kompanija Ryanair u travnju je zbog pandemije koronavirusa bilježila pad broja putnika za 99,6 posto. Ni sada nije puno bolje za aviokompanije, pokazuje grafika, dok je u ovo doba prošle godine iznad Europe letjelo 704 zrakoplova, sada ih je samo 27. Index

15.02.2019. (15:55)

Airbus prestaje proizvoditi svoj inženjerski biser A380, nakon samo 12 godina i iako ga putnici vole: Velik je pa ga je skupo održavati i plaćati gorivo, a avio-kompanijama je teško popuniti njegovih 550 do 800 mjesta

10.10.2017. (17:55)

Podrezana krila

Propale tri europske aviokompanije, zašto?

Ove su godine propali talijanski nacionalni avio-prijevoznik Alitalia, druga najveća njemačka kompanija Air Berlin te britanski Monarch Airlines, a Poslovni vidi dvije poluge propadanja. Pad cijena nafte koji je doveo do značajnog pojeftinjenja kerozina, a ovo do povećanja kapaciteta, što je smanjilo prihode i neki to ne uspijevaju izdržati. Drugi veliki problem je izrazita rascjepkanost europskog tržišta. Inače, američki prijevoznici ove će godine ostvariti dobit od 15,4 milijardi dolara, a europski 7,4 milijarde dolara.

23.09.2016. (17:37)

“Brad je singl“: Reklama norveške aviokompanije postala hit na društvenim mrežama

22.09.2016. (19:25)

Na krilima jeftinog goriva

Aviokompanije će ove godine zaraditi rekordnih 40 milijardi dolara

Procjenjuje se da će globalne aviokompanije ove godine ostvariti rekordan profit od gotovo 40 milijardi dolara, izjavio je generalni direktor Međunarodnog udruženja za zračni promet (IATA) Alexandre de Juniac, upozorivši ipak na opasnost od terorizma, naglog poskupljenja nafte i protekcionizma. Procjene IATA-e govore da će izdaci aviokompanija na gorivo pasti na 127 milijardi dolara u ovoj godini, što je za 44 posto niže u odnosu na 2014. godinu kada su cijene nafte premašile razinu od 100 dolara za barel. Al Jazeera Balkan, Yahoo

08.01.2016. (20:34)

Qantas najsigurnija aviokompanija, većina onih koje surađuju s Croatia Airlinesom su sugurne

22.07.2015. (08:07)

Američka vlada ima tajnu avio-kompaniju, Janet Airlines, koja polijeće s komercijalnih aerodroma