Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara - Monitor.hr
29.07.2021. (11:30)

Online marketing

Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara

Tvrtke će ove godine u marketing putem influencera uložiti 3,69 milijardi američkih dolara, procjenjuju analitičari, iduće godine preko 4 milijarde, a 2023. godine oko 5 milijardi dolara. Kad je riječ o platformama, Instagram je i dalje vodeći s oko 50% tržišnog udjela, a slijede ga YouTube i Facebook. TikTok je i dalje nešto slabiji u apsolutnim iznosima no bilježi velike stope rasta. Bug


Slične vijesti

09.02. (14:00)

Ili samo novi izraz za recenziju i kritiku

Je li došao kraj ‘influencanju’? Sve jači trend protiv prekomjerne potrošnje

Pretjerana potrošnja se događa kada se naša potražnja za nečim novim zadovolji sposobnošću proizvodnje velikom brzinom, a beskrajni ciklus šteti planetu. Budući da Generacija Z naginje životnim stilovima koji odbacuju kapitalizam i konzumerizam i prihvaćaju održivost, nadahnuti smo mladim ljudima koji nas “de-influencaju” online. Trend deinfluencanja je nešto što svakako podržavamo budući da ovi kreatori na TikToku skupljaju milijune pregleda jer iskreno ocjenjuju proizvode koje su kupili pod utjecajem influencera, a nikada ih zapravo nisu koristili ili nisu bili zadovoljni s njima. Ukratko, deinfluenceri odvraćaju publiku od korištenja nekog proizvoda. Green

15.01. (20:00)

Privući pozornost, zaraditi ili promicati društveno prihvatljive vrijednosti?

Pravila za društveno odgovorno influensiranje

Foto: iStock

Među influencerima i dalje su najpopularniji Instagram, YouTube i TikTok, ponajprije zbog mogućnosti kreiranja i objave vizualnih sadržaja. Najpopularniji su lifestyle influenceri, zatim modni, gameri i travel influenceri. U Hrvatskoj su dosta popularni i food influenceri, bilo da sami pripravljaju hranu i piće ili ocjenjuju gastronomsku ponudu u ugostiteljskim objektima. Postoji li u tom online svijetu ikakva odgovornost? “Influenceri moraju osvijestiti da čak i u domeni trivijalnih sadržaja njihov utjecaj na pojedince i skupine (ponajprije djecu i adolescente) može biti velik i u pozitivnom i u negativnom smislu. Stoga bi bilo dobro da pripaze na nekoliko stvari: društvena i osobna osjetljivost odabrane teme, emocionalni ton audiovizualnoga sadržaja, prikazivanje zabranjenih, nepoželjnih i opasnih ponašanja, neprimjereni jezik i vizualni sadržaji te potencijalno promicanje diskriminacije, različitih stereotipa i predrasuda“, ističe Tomislav Levak, predavač s osječke Akademije za umjetnost i kulturu. Novi list

14.10.2022. (14:00)

Prošlo i njihovih pet minuta

Propast finfluencera: Pad tržišta uništio financijske influencere

U zadnje dvije godine, a posebno za vrijeme pandemije dogodio se procvat financijskih influencera ili kako ih nazivaju finfluencera. Suludim rastom kripto tržišta mnogi su željeli ‘omastiti brk’, jer kada nešto na internetu doživljavahype‘, tu su i klikovi, a u konačnici i nekakav profit od tih klikova. Takvih prilično neprovjerenih ‘savjetnika’ se pojavio veliki broj i moglo bi se reći da su okupirali društvene mreže, prije svega TikTok i YouTube. Jedan od njih je i John Eringman, kreator financijskog sadržaja koji prenosi tržišnu mudrost na TikToku za svojih 1,3 milijuna sljedbenika. Angažman je opao od vrhunca tržišta u studenom 2021. Ne samo da su pali pregledi, nego su i tokovi prihoda prepolovljeni. Godina 2021. je bila najveća godina koju sam imao. Ova i iduća godina bit će puno manje unosneLider

22.01.2022. (06:45)

Kidfluencers: Zbog golemih zarada roditelji se ne pitaju o posljedicama na razvoj djece influencera

05.07.2021. (19:00)

No filter!

U Norveškoj se može dospjeti u zatvor zbog objave “fotošopiranih” slika

Norveška je prošloga tjedna dopunila svoj zakon o marketingu po kojem će influenceri, koji zarađuju od svojih objava na društvenim mrežama, morati objaviti kada je neka njihova fotografija na neki način dorađena. Namjera zakona jest “stati na kraj” influencerima koji uljepšavaju svoje fotografije, dorađuju ih tako da na njima ispadnu mnogo ljepšima, te tako postavljaju nerealistične standarde ljepote – primarno pred svoje mlađe pratitelje na Instagramu, TikToku, Facebooku i drugim mrežama. U slučaju kada influenceri propuste napisati da je neka fotografija retuširana, prijeti im novčana kazna, koja se u ekstremnim slučajevima može postrožiti, pa čak pretvoriti i u kaznu zatvora. Norveški zakonodavac međutim nije specificirao hoće li se, i kako, pravila odnositi i na norveške influencere koji ne žive u njihovoj zemlji i tko će i kako to kontrolirati. Bug

25.02.2021. (20:30)

Dolazi cirkus

‘Fake famous’ – dokumentarac o (lažnim) influencerima

Ostao sam šokiran količinom ponuda koje je dobivala Dominique. Počela je primati darove, nudili su joj odmore, htjeli platiti suradnje… Morali smo, naravno, napraviti dobre fotografije i slično. No frapiralo me koliko je sve, zapravo, bilo lako – kaže redatelj Nick Bilton o svom dokumentarcu ‘Fake Famous’ (‘Influenceri’) u kojem prati troje anonimusa od kojih pokušava napraviti influencere.

24.10.2020. (11:30)

Cleanfluenceri – zarađuju milijune na savjetima za čišćenje doma

The Sun je sastavio listu 10 žena (muškaraca nema) koje zarađuju savjetima o čišćenju i organizaciji doma, i sve, naravno, imaju vrlo posjećene profile na društvenim mrežama. Najbogatije su Clea Shearer i Joanna Teplin koje su 2015. pokrenule tvrtku The Home Edit, danas imaju Instagram profil s 4,4 milijuna pratitelja, radile su preuređenje doma celebrityjima, a trenutno je njihova imovina vrijedna 50 milijuna kuna (24 sata).

11.10.2020. (23:30)

Marx je hipster

Influenseri počeli – osnivati sindikate

Amy Hart, koja ima više od milijun sljedbenika na Instagramu, poručila im je “u nesigurnim smo vremenima, morate voditi računa o svojim radničkim pravima… Dat ću vam jedan savjet: pridružite se sindikatima”. Modna blogerica Nicole Ocran i influenserica Kat Molesworth udružile su se kako bi osnovale Sindikat kreativaca. U Americi je osnovan Američki savjet influencera, dok se u Njemačkoj Jörg Sprave, YouTuber s više od dva i pol milijuna pretplatnika, bori da ga priznaju tehnološki giganti. Jutarnji

09.09.2020. (20:00)

Influenceri su ljudi koji šire zarazu

Pofuk: Ima li većih i jačih influencera nego što su Capak i Beroš?

Prema Websterovom riječniku riječ influencer u engleskom jeziku se upotrebljava već četiri stoljeća označavajući osobu koja utječe na druge ljude tako što ih nadahnjuje ili navodi na određene postupke ili način života… (cvak)
Meni osobno vrlo je simpatičan stav koji je zauzela i javno objavila redakcija portala kvarneski.com da će i ubuduće objaviti svaku vijest ili informaciju vezanu uz Covid-19 koja će, po njihovoj procjeni, biti uistinu važna, ali da neće više biti “dio maltretiranja javnosti i izluđivanja ljudi koje se već mjesecima provodi”. No, na stranu izluđivanje, što je subjektivna kategorija. Sve nas, pojedinačno i kolektivno, tek čekaju vrlo ozbiljne objektivne poteškoće. Ekonomska kriza neumoljivo stiže, a valjcima i valovima straha unaprijed je crnu zemlju zabijena svaka pomisao na pobunu, na postavljanje pitanja o smislenosti i učinkovitosti čitavog globalnog sustava tako krhkog blagostanja i sreće. Meni se, primjerice, vrlo legitimnim čini pitanje zašto države ne brinu toliko o dobrobiti, životu i zdravlju svojih građana kada nema pandemije? Piše Branimir Pofuk na Autografu i Večernjem.

02.09.2020. (14:30)

Tko tu koga žica?

Komentar: Žicanje influencerice svi možemo odbiti, Matanićevo ne može nitko

Za razliku od Matanića influencerica koju javno proziva nije dobila ni kune od države da bi stvarala svoj sadržaj. Građani nisu bili prisiljeni platiti njene uratke. Restoran je odbio njeno žicanje. Građani Hrvatske nisu imali pravo odbiti Matanićevo “žicanje” novca za svoje filmove. Nitko ih nije ni pitao. Matanić uz pomoć države oduzima novce koji nisu njegovi i koristi ih za financiranje vlastitih uradaka koje publika očito ne voli, a opet ih je prisiljena financirati. Cura koja žica je puno bolja od muškarca koji oduzima, komentira Branimir Perković za Index.