Ivan Vrkić i slučaj aviokarti - Monitor.hr
16.10.2016. (04:59)

Avionu, slomit ću ti krila

Ivan Vrkić i slučaj aviokarti

Osječki gradonačelnik zamislio je da gradskim novcem subvencionira povratne avionske karte kako bi suvremeni gastarbajteri redovitije dolazili kući za praznike, a onda se – nostalgični – malo-pomalo i vratili. Cijena karte bi trebala iznositi oko 2.500 kuna, dok bi je grad subvencionirao s iznosom od 500 kuna. No kad je velebna ideja naišla na kritike, revoltirani Ivan Vrkić odlučio je demokraciju prepustiti Facebooku te na svom profilu pozvao na glasovanje u odluci u komentarima, i time ukazao na svu grotesku hrvatske realnosti, komentira Bilten.


Slične vijesti

05.10.2023. (14:00)

Vikend je najbolji za letenje

Istražili: Nedjelja je najbolji dan za kupnju avionske karte

Razni su čimbenici koji utječu na cijene aviokarata, a prema online putničkoj agenciji Expedia dan u tjednu kada se rezervira može uštedjeti mnogo novca. Ako želite rezervirati međunarodni let koji polazi iz Njemačke, trebate to učiniti u nedjelju. Tada su putnici od siječanja do kolovoza kartu plaćali u prosjeku 20 posto manje nego primjerice u petak ili četvrtak. Ostalim danima je također skuplje, samo je subotom cijena rezervacije niža. Iako je nedjelja preporučen dan za kupnju karata, nije i za samo putovanje. Najjeftiniji je let – petkom. Revija HAK

15.07.2023. (20:00)

A što bi tek rekli da su na prekooceanskom letu Lufthansom u ekonomskoj klasi?

U SAD-u kreću sudske tužbe: “Avioni su postali komore za mučenje, a letenje bolno iskustvo”

Na letovima nije baš sve očito: Za ove skrivene cake u avionu sigurno ne znate - Index.hr

Bijesni Amerikanci preplavili su prigovorima Federalni ured za avijaciju – dosta im je preuskih i pregusto postavljenih sjedala, žale se da je letenje danas bolno i da su prisiljeni dodirivati se sa suputnicima jer nema dovoljno mjesta. Regulacija u SAD-u trenutno određuje širinu prolaza te maksimalno dopušteni broj sjedala u avionu, ali ne i njihov minimalni broj i veličinu. Kako su nedavno izjavili u jednom sudskom procesu, pravila bi se mogla mijenjati jedino kad bi se pokazalo da broj i veličina sjedala utječu na sigurnost putnika. Jutarnji Unatoč poskupljenju aviokarata, skučenim sjedalima i ugljičnom otisku, sve više ljudi koristi se tim načinom putovanja. Posebno su popularne neke destinacije na Sredozemlju, javlja Deutsche Welle Premda putnici (još) ne mogu utjecati na veličinu i broj sjedala u avionu, našli su način kako mogu “prevariti” aviokompanije i bar si let učiniti jeftinijim. Nema logike, ali rješenje – funkcionira. Jutarnji