Jesu li računalne igraonice prošlost? Evo kakvo je današnje stanje - Monitor.hr
19.12.2021. (19:00)

Usluga na zalasku

Jesu li računalne igraonice prošlost? Evo kakvo je današnje stanje

Neumorno igranje s prijateljima, turniri u „kanteru“, prostorije pune dima i vike, ostali su u sjećanju mnogima kojima su računalne igraonice barem na neki način obilježili djetinjstva i mlade tinejdžerske dane. Situacija je danas nešto drugačija. Međutim, iako ih je malo, računalne igraonice i dalje postoje te skupljaju nove (i stare) članove. Bug ih je posjetio nekoliko: Friendly Fire u Dubravi – ima svoj sustav plaćanja u coinsima (nije klasično plaćanje po satu). Dobro je opremljena, izbor igara velik. Game Time – Nešto manja kvartovska igraonica, sat igranja 20 kuna, malo “nezgrapnije” konzole, neudobnije stolice, F2p i Call of Duty igre. Hall of Game – Špansko, mobilni gejming, 5G mreža, Playstation 5, ali gotovo prazna (veća cijena ili novi centar?)… Rezime: Ponude ima, trude se privući igrače, nude članstva s pogodnostima, oprema je kvalitetna, no interes je osjetno slabiji (nego kad smo bili mali).


Slične vijesti

14.02. (23:00)

Prebacujemo se na društvene igre

Gaming sektor u problemima: Izrada videoigara sve skuplja, nove ‘igrače‘ guše velike kompanije

Pala je i upotreba, odnosno vrijeme igranja pa je tako 2021. godine prosječan gamer provodio 16,5 sati tjedno u igrama, a godinu dana kasnije je taj broj pao na 13 sati. Također, smanjio se i udio stanovništva koji igra. Još jedan veliki problem su masovna otpuštanja. Sektor videoigara otpustio je 8500 radnih mjesta u 2022. godini te 10500 u 2023., a otpuštanja su se prelila i u 2024. pa je samo u siječnju zabilježeno više od 6200 otkaza. Najlakši odgovor na pitanje zašto se sve ovo događa svakako je oporavak od pandemije. Videoigre, kao i mnoge druge online aktivnosti poput e-trgovine, doživjele su velik rast tijekom pandemije te se sada vraćaju na neke predpandemijske, normalne, razine. Lider

22.01. (21:00)

Sjedenje pred ekranom se ipak isplati

Gaming industrija raste i kod nas, sektor premašio prihode filmske i glazbene industrije

Na konferenciji o gejmingu na Algebri izneseni su podaci da je gaming industrija u svijetu 2022. ostvarila prihode od oko 185 milijardi američkih dolara, a da će to do 2025. globalno biti i iznad 300 milijardi dolara, čime je to jedan od najunosnijih i najbrže rastućih sektora svjetske ekonomije. Sektor gejminga premašio je prihode filmske i glazbene industrije, a upravo su na Algebri prošle godine pokrenuli novi, prvi u Hrvatskoj prijediplomski četverogodišnji studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni kreativno pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Lider… U prilog ovim odličnim vijestima ide i izgradnja Gaming kampusa u Novskoj, koji bi se trebao prometnuti u europski centar industrije videoigara. Forbes

12.09.2021. (18:00)

Unosan biznis

Milijunaši digitalne ere: Ovi gejmeri žare i pale YouTubeom, a videoigre su samo dio njihovog imperija

Videi o “gejmanju”, odnosno o igranju videoigrica danas su jedni od najpopularnijih videa na Youtube-u. Pojedini vlasnici takvih kanala osim što žive od toga, bave se svime od glazbe do proizvodnje kave, a članak o njima donosi Tportal. Vjerojatno svima najpoznatiji PewDiePie je Šveđanin koji je stekao slavu igrajući i komentirajući igre svih žanrova i oblika, a poznat je i po smislu za humor. VanossGaming Kanađin je koji komentira videoigre, a osim toga bavi se glazbom i DJ-iranjem. Markiplier pozornost je privukao strašću za hororske videoigre, a uz to se bavi prodajom odjeće. Jacksepticeye je Irac koji svoje prohode kroz videoigre začini humorom, a prodaje i svoj brend kave.

27.11.2016. (16:55)

Final countdown

Crnogorac kojeg je angažirala NASA aktivirao bombu u studiju Star Techa [video]

Vlasnik gejmerskog Perpetuum Games studija iz Podgorice i autor softverskih rješenja koja koristi i NASA, Aleksandar Dlabač razvio je Clockwork Briefcase – igru deaktiviranja prave pravcate bombe. O detaljima igre, ali i temama poput utjecaja računalnih igara na ljudski mozak, posebice na djecu s teškoćama u razvoju i o tome zašto su ga angažirali NASA, Rolls-Royce i nuklearke diljem svijeta govori u intervjuu za emisiju Star Tech. [video_icon]

06.04.2015. (17:04)

Gejming i Isus – dobitna kombinacija