Kako je Pag postao jedan od najvećih hitova marketinške i filmske industrije - Monitor.hr
20.04.2018. (16:30)

Osim turizma

Kako je Pag postao jedan od najvećih hitova marketinške i filmske industrije

Rimac Automobili, Porche i Mercedes birali su Pag za svoje udarne marketinške kampanje, još brojni drugi za testne ture, Vogue i Elle za modne editorijale, a AMC kanal za snimanje kultne serije The Terror Ridleyja Scotta. Sve to pokazuje kako bi nakon Dubrovnika i Pag mogao postati zanimljiva destinacija filmskog turizma. Novi list


Slične vijesti

12.04.2018. (19:30)

Mjesečev put

Staza Osapnik – lutanje najkamenitijim dijelom Paga

U subotu 28. travnja 2018. godine otvara se nova planinarska staza na otoku Pagu. Riječ je o poučno-rekreativnoj stazi pod nazivom Osapnik koja se nalazi iznad mjesta Zubovići, u općini Novalja. Staza Kozje bedro i Osapnik otvorene su cijele godine, a pružaju divan pogled na Velebit i sve Kvarnerske otoke. Staza će opravdati zašto Pag zovu i Mjesečevim otokom. Pun kufer