Kako staviti slona…
Kao klinci vjerojatno ste igrali ovu zagonetku, a možda se i ovi današnji bave njom.
Radi se o pitanju “Kako staviti slona u zamrzivač u 3 koraka?”
Rješenje je vrlo jednostavno: 1. Otvorite zamrzivač; 2. Stavite slona u zamrzivač; 3. Zatvorite zamrzivač.
Nakon ovog pitanja slijedi novo pitanje i glasi: “A kako staviti žirafu u zamrzivač u 4 koraka?”
Rješenje je isto vrlo jednostavno: 1. Otvorite zamrzivač; 2. Izvadite slona iz zamrzivača; 3. Stavite žirafu u zamrzivač; 4. Zatvorite zamrzivač.
Ako mislite da sam poludio i tražite smisao današnje poruke, odgovor bi bio – pojednostavite procese, razmišljajte i djelujte van “uobičajenih” okvira i vidite što vam to donosi.
Možda na prvi pogled ništa, no ako (na)pustite nametnute okvire tko zna što se sve iz toga može izroditi.
Tko kaže da PVC stolariju trebate nuditi “po preporuci” ili klasičnim kanalima, tko kaže da prodaju meda trebate raditi samo na štandovima, tko kaže da kafić mora nuditi alkoholna pića…
To što se nešto podrazumijeva i to “što smo probali ali ne ide” je češće samo osobno nametnuto ograničenje te djelovanje po liniji manjeg otpora.
Pred nekoliko godina pričalo se kako će kafić koji ima zabranu pušenja vrlo brzo propasti – nije propao jer je tu prednost znao iskoristiti na drugi način.
Isto tako, pred nekoliko godina bila je zgodna marketinška kampanja (mislim) keramičara koji je nudio ekstra uslugu u kojoj će ekipa raditi u tajicama.
Ili zgodna prodajna poruka s bandera gdje ekipa pila drva i to granu po granu ako treba.
Smisao današnje poruke je da otpustite ograničenja koja sami sebi često postavljamo i prisjetimo se dječjeg pristupa rješavanju “teških” problema. Osim toga, možda se nešto super krije iza vašeg ozbiljnog lica.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).