Ljudi u prosjeku više vremena provode na TikToku, negoli na YouTubeu - Monitor.hr
08.09.2021. (21:30)

Poglupi pa vladaj

Ljudi u prosjeku više vremena provode na TikToku, negoli na YouTubeu

Gledatelji na TikToku pratili su u prosjeku više od 24 sata sadržaja mjesečno u aplikaciji, što premašuje prosječno mjesečno vrijeme gledanja YouTubea od 22 sata i 40 minuta. TikTok je u prošloj godini postao treći najbrže rastući brend u svijetu uz Zoom i video striming servis Peacock, a sad je količinom striminga prestigao i sam YouTube u lipnju ove godine. Analitičari kažu da je snažan porast vremena provedenog uz sadržaj prije svega rezultat omogućavanja live streaminga na aplikaciju. Dok TikTok evidentno okupira više pažnje i vremena njihovih korisnika, po broju korisnika YouTube je i dalje dominantan. Zadnje procjene govore da TikTok ima mjesečno oko 700 milijuna aktivnih korisnika, dok je taj broj kod YouTubea tri puta većiNovi list. Puno više zanimljivih informacija i grafova o revoluciji na društvenim mrežama – AppAnnie


Slične vijesti