Na HAC-ovim kućicama pao sustav naplate karticama - Monitor.hr
06.08.2017. (14:12)

Srećom pa nije gužva

Na HAC-ovim kućicama pao sustav naplate karticama

Na hrvatskim je cestama i u nedjelju gužva, što je zbog smjene turista uobičajeno, ali dodatne su poteškoće stvorili ‘tehnički problemi’ u sustavu naplate karticama na naplatnim postajama koje održavaju Hrvatske autoceste. “Obavještavamo cijenjene korisnike da zbog tehničkih problema u radu sustava Zagrebačke banke, na svim naplatnim postajama koje održavaju Hrvatske autoceste održavanje i naplata cestarine, nije moguće plaćanje putem ZABA POS uređaja, odnosno onemogućeno je plaćanje cestarine putem debitnih i kreditnih kartica”, objavili su iz Hrvatskih autocesta. Jutarnji


Slične vijesti

Prekjučer (12:00)

Teško im je palo što su preteški za popuste

HAC reže popuste za teška vozila, laka dobivaju više u post-paidu

Hrvatske autoceste od 1. srpnja ujednačuju popuste za ENC korisnike – laka vozila u post-paid modelu dobit će veći popust (21,74% umjesto 13,04%), dok se teškima smanjuju dosadašnje pogodnosti. Popusti za teška vozila bit će 21,74% u svim modelima, a ukida se sezonski popust od 33,48%. Cilj mjere je ravnomjernije financijsko sudjelovanje svih korisnika i priprema za novi sustav naplate u skladu s EU standardima. Poslovni

25.02. (00:00)

Sunce na cesti

Na autocesti A3 postavit će nekoliko solarnih elektrana

Solari će se graditi u zoni odmorišta Zagreb Plitvice, odmorišta Rastovica, te čvorova Sredanci i Ivanja Reka. Prostirat će se ukupno na približno 36 hektara, a projektanti uz idejno rješenje za svaku elektranu moraju izraditi tri modela proizvodnje električne energije, te preporuku isplativosti. Cilj projekta jest smanjenje HAC-ove energetske ovisnosti prelaskom na čistu energiju. Poslovni

03.08.2024. (20:00)

Netko je imao drugačije planove

Litvan o slučaju motela Plitvice: Jedna državna tvrtka otjerala drugu u stečaj

Prvo je država kompleks zagrebačkog Motela Plitvice iz vlasništva Nacionalnog parka Plitvička jezera prebacila HAC-u, a onda je HAC u pandemiji blokirao račun tvrtke, pokrenuo rušenje prepoznatljivih objekata radi gradnje novog odmorišta i Motel je morao staviti ključ u bravu. Lockdown je zaustavio gotovo sav promet, pa je motel s 56 soba pretvoren tek u karantenu za tranzitne vozače kamiona, a poslije su posljednji gosti bili izbjeglice iz Ukrajine. Motel doduše nije pod zaštitom, ali se spominje u svim pregledima suvremene arhitekture. Tako će nestati i prepoznatljivi ‘most‘ preko autoceste, svojevrsna ‘vrata Hrvatske‘ za svakog turista, koji je bio jedinstven u Hrvatskoj do gradnje sličnog na odmorištu Vrata Jadrana u Rijeci. Goran Litvan za Lider. Na tekst je u međuvremenu reagirao i HAC: Nismo odgovorni za propast motela Plitvice, ovrha je bila posljednje mjera za naplatu potraživanja (Lider)

23.05.2024. (21:00)

On the road again...

HAC predstavio aplikaciju kojom svi vozači mogu dobiti informacije o stanju u prometu u realnom vremenu

Hrvatske autoceste (HAC) predstavile su projekt Crocodile 3 Croatia te mobilnu aplikaciju LiveTrafficHR, pomoću koje korisnici autocesta mogu u realnom vremenu dobivati informacije važne za planiranje i sigurnost putovanja. Informacije koje služe sigurnosti prometa vozačima se dijele u realnom vremenu. Vozači uz ostalo mogu planirati putovanje i u svakom trenutku znati gdje se nalaze, dok će im se u slučaju nesreće ili loših vremenskih uvjeta na nekoj dionici prikazati obilazna ruta. Aplikacija će, također u realnom vremenu, informirati o svim radovima na cestama, meteorološkim uvjetima i kompletnom stanju na hrvatskim autocestama. Index

27.11.2022. (12:00)

Uskoro će biti raspisan natječaj za projektiranje prometnice

HAC kreće u gradnju trećeg kraka autoceste Zagreb – Karlovac: 85 posto novca stiže iz fondova EU

AUTOCESTA A1 ZAGREB - SPLIT, BOSILJEVO 1 - SMJER MORE – Anić Outdoor

Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju. Projekt je najavljen na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a za desetak dana HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice. Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice – od Karlovca do Bosiljeva. Razmotrit će se i gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici – Lučko i Karlovac – te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (nakon izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik. Jutarnji

02.07.2022. (20:00)

Misle na svoje radnike

U HAC-u plaća će se korigirati svaki mjesec ovisno o stopi inflacije

Val poskupljenja u Hrvatskoj nastavio se i u lipnju, nakon što je inflacija u svibnju bila rekordno visoka – 10,8 posto na godišnjoj razini. Poseban razlog za zabrinutost je i rast cijena hrane koji je u Hrvatskoj gotovo dvostruko snažniji nego u ostatku eurozone. U Hrvatskim autocestama sredinom lipnja potpisan je novi kolektivni ugovor prema kojem će se plaća korigirati svaki mjesec sukladno povećanju ili smanjenju potrošačkih cijena u Hrvatskoj i to prema podacima u Narodnim novinama. Slobodna

13.02.2022. (11:58)

HAC traži trojac koji će danonoćno nadzirati Krčki most, platit će ih ukupno 850.000 kn

15.01.2020. (09:00)

Aplauz

HAC u dvije godine dužan dvije milijarde kuna manje

Hrvatske autoceste u dvije su godine smanjile svoju ukupnu zaduženost za gotovo dvije milijarde kuna, i to refinanciranjem kredita, smanjenjem broja radnika i operativnih troškova. Sada ta državna tvrtka ima 20,3 milijarde kuna ukupnog duga. Stari krediti, ne računajući nove koje će uzimati za investicijske projekte, bit će u potpunosti otplaćeni do 2030., navodi HAC. Večernji…

07.05.2019. (20:30)

Naplatna foteljica

Od 90 šefova u HAC-u – polovina je višak

HAC treba ukinuti čak 40 od 90 postojećih rukovodećih mjesta, a 140 zaposlenih u administraciji apsolutni je višak i nepotrebni su za funkcioniranje tvrtke, preporučuje konzultantska tvrtka Deloitte. Jutarnji piše da će do kraja mjeseca biti ukinut jedan samostalni odjel, tri odjela i deset grupa, među ostalim, mjesta direktora sektora, šefova odjela, šefova cestovnih pravaca itd.