Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja - Monitor.hr
17.02.2018. (07:47)

Macro:Dolari

Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr



Slične vijesti

26.12.2018. (16:00)

Crowdfunding teatar: Dražen Šivak 22. siječnja u Zagrebačkom plesnom centru premijerno prikazuje monodramu ‘Mistero Buffo’ Darija Foa za koju je novac skupio na Indiegogo-u, 89% od ciljanog iznosa 3.500 dolara.

23.11.2018. (20:00)

Završila je crowdfunding kampanja za MAKERphone Karlovčanina Alberta Gajšaka, prikupio je – 300.000 dolara!

07.06.2018. (06:48)

Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

15.02.2018. (10:49)

Hvala ljudi

U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

08.02.2018. (22:30)

Homo-fond

Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

29.01.2018. (16:50)

Nije zamjena političkoj borbi

Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

11.11.2017. (08:52)

Čestitamo, zaslužili ste!!!

Uspjeh: Prikupljeni novci za novi odašiljač Radio studenta!

Radio student prikupio je potrebnih 10.000 dolara za novi odašiljač, koji će zamijeniti sadašnji, star 21 godinu. Prije šest dana pokrenuli su crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a do danas u 9.53 prikupljeno je 10.079 dolara. Kažu da će pokušati prikupiti još 5.000 dolara da zaposle još jednu osobu; trenutno je jedini zaposleni glavni urednik, a imaju na desetke volontera. Telegram je jučer pričao s ljudima s radija, producent i voditelj Matija Trupinović rekao je za stari odašiljač “to vam je poput starog para hlača. Kada ih se opere sedam tisuća puta, kroz njih se može vidjeti”. Ono što Radio student izdvaja od ostalih je vrlo dobar izbor glazbe, čuje ga se samo u Zagrebu, ali se može slušati preko online-streama.

06.11.2017. (10:32)

Malena i siromašna - velika i vrijedna

Hrvatska dizajnerica novac za studij u Parizu prikupila – crowdfundingom

Mlada i talentirana modna dizajnerica Mirna Mihoković crowdfunding kampanjom je prikupila 13.800 eura za nastavak studija na Paris College of Arts, a na početku studentske godine javila se kako bi zahvalila svima koji su joj pomogli. Kaže da je u kampanji sudjelovalo preko 200 ljudi, ističe kako su joj plaćeni fakultet, ima stipendiju koja pokriva hranu i smještaj. Sebe opisuje kao “malenu i siromašnu iz Brezovice”, a da je ovom kampanjom htjela ljude potaknuti da razmisle o uvjetima u kojima se nalaze djeca iz siromašnijih obitelji i kolike šanse imaju za uspjeh u svijetu pokretanom novcem. Njeni radovi na digitalni portfolio i Candybalism. Zimo

30.10.2017. (11:04)

HrastFunding

Slavonski modularni stol prikupio novce – kreće proizvodnja

Završena je crowdfunding kampanja na Kickstarteru za prvi modularni stol na tržištu Modulos, a kojoj je bio cilj skupiti minimalno 30.000 dolara da bi proizvodnja stola uopće mogla početi – skupljeno je 35.000 dolara. Modulos je kreirao mladi Matej Grozdanović iz slavonskog mjesta Batrina, prodano je tridesetak stolova u osam zemalja, po cijelom svijetu. Za 5.000 kuna modularni su stol mogli kupiti građani Hrvatske, dok je početna cijena za strance iznosila 6.800 kuna. Večernji

12.10.2017. (19:47)

Teškoće prikupljanja

Crowdfunding: Novca ima, no zbog propisa teško je do njega

Crowdfunding bilježi eksponencijalni rast u Jadranskoj regiji. U posljednjih pet godina startupi, tvrtke, udruge i pojedinci organizirali su više od 2200 kampanja grupnog financiranja, a iznos prikupljenih sredstava skočio je za 4,5 puta na devet milijuna dolara, objavila je tvrtka Brodoto na Crowdfunding Conventionu. “U Hrvatskoj i regiji ima novca. Iznos koji se okrenuo kroz crowdfunding porastao je četiri i pol puta. No, regulativa ne omogućuje ljudima da povoljno izvuku novac iz čarapa ili banaka, gdje su im kamate na štednju jedan posto, te da primjerice kroz crowdlending dobiju i veći povrat i posuditeljima omoguće da do kapitala dođu jeftinije”, kaže Marko Gregović. Poslovni