Ne sviđaš mi se!
O čemu se radi s izjavom “ne sviđaš mi se!” i čega ima dobrog u tome da vam je (potencijalni) klijenti kažu?
Zapravo, haj’mo krenuti od zamke i problema u koji možete zapeti ako vam netko izjavi “da mu se ne sviđate!”. Naime, u ljudskoj je prirodi da smo društvena bića i “ne sviđaš mi se!” je izjava koja nam govori kako ne spadamo u određeni krug te kod većine ljudi takva izjava stvara osjećaj odbačenosti.
Zamka u koju mnogi tada upadnu je ta da čine stvari koje inicijalno ne bi činili ili ne bi trebali činiti (1) kako bi dobili potvrdu da se sada (osobi, tvrtki, partneru, klijentu…) sviđaju ili idu u drugu krajnost i (2) inate se kako bi nekome do koga im ovlaž nije stalo dokazali kako su u krivu.
Što god bilo, na “ne sviđaš mi se!” kažete “hvala” i dalje vozite svojim putem.
Ako imate svoj biznis i radite usluge na svoj način, postižete rezultate na svoj način i zadovoljni ste sami sa sobom, tada je bolje da za klijente imate ljude koji vas cijene, koji su u vama prepoznali jedinstvenost i koji vas cijene takve kakvi jeste.
Svaki vaš klijent je poseban, svaki vaš klijent je drugačiji i svaki vaš klijent treba drugačiju pažnju. Vi se zbog svoje jedinstvenosti sviđate svojim klijentima, jer ako niste jedinstveni onda ste obični i kopija drugih.
A kada “izgledate kao svi drugi” onda vas samo cijena pružene usluge diferencira od drugih.
JEDINSTVENOST je ono na što tipujem kroz cijeli ovaj tekst. Jer kada ste jedinstveni, onda nemate konkurencije, onda nemate problema privući klijente kojima treba baš ta vaša jedinstvenost i nemate problema raditi posao jer uživate u tome što radite.
Svatko od vas koji ovo čita jedinstven je na svoj način i sada je odlična prilika da počnete tu svoju jedinstvenost komunicirati tržištu.
- Pojasnite kako je raditi posao s vama
- Pokažite koje vrijednosti mogu dobiti samo kod vas
- Demonstrirajte kako je surađivati s vama
- Pokažite sebe u najtežim situacijama
- Pojasnite kako razmišljate…
Onima kojima se “ne sviđate” ionako nisu vaši potencijalni klijenti, a onima kojima bi se trebali sviđati redovito komunicirajte zašto i zbog čega zaslužujete da im se sviđate, no ostavite njima samima da zaključe kako im se “sada sviđate!”. Takvi klijenti su najbolji klijenti.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).