Objavljena 3D simulacija buduće ceste preko Pelješca - Monitor.hr
13.05. (17:30)

Objavljena 3D simulacija buduće ceste preko Pelješca



Slične vijesti

31.08. (14:30)

Most brži od cesta

Kinezi napreduju u izgradnji Pelješkog mosta

Kinezi napreduju u izgradnji Pelješkog mosta, koji izlazi iz vode. Počelo je betoniranje prve naglavnice, temelja budućih stupova mosta. Kao i svaki veliki posao, Kinezi su ga započeli vatrometom. Na radovima je angažirano 380 radnika, od kojih 70 dolaze iz Hrvatske. Još uvijek se čeka da se riješe žalbe i napokon počne gradnja pristupnih cesta.

08.08. (10:30)

Na Pelješcu ćuprija

Pelješki most: Središnji stup dobio temelj, završava se konstrukcija po kojoj će ići promet

U Hrvatsku je iz Kine u godinu dana gradnje pelješkog mosta morskim putem dovezen 141 čelični pilot i u morsko dno zabijeni su svi, kao svojevrsni temelji stupova mosta koji će se postavljati na njih. U Kini se u dvije tvornice priprema čelik za segmente čelične rasponske konstrukcije preko kojih će se odvijati promet. Procjena je da na Pelješac stižu u siječnju sljedeće godine. Most mora biti završen za dvije godine, no dotad neće biti završene pristupne ceste jer su tvrtke koje su izgubile na natječaju za njihovu gradnju podnijele žalbe.

 

17.07. (22:30)

Jedna jednostavna petlja

Dodik spriječio blokadu gradnje pelješkog mosta – zbog ceste prema Banjoj Luci

Milorad Dodik glasao je na Predsjedništvu BiH protiv podizanja tužbe protiv Hrvatske zbog gradnje pelješkog mosta, objasnivši da je to vitalni nacionalni interes srpskog naroda BiH. Interes je vrlo konkretan – želi da Hrvatska izgradi 9,5 kilometara četverotračne pristupne ceste od autoceste do novog mosta na Savi kod Gradiške, što treba platiti 410 milijuna kuna. Večernji

09.07. (07:30)

Kinezi grade, Europljani se svade

Gradnja pelješkog mosta ide brže od očekivanja, pristupnih cesta – sporije

Kinezi su prije manje od godinu dana preuzeli posao gradnje pelješkog mosta, da bi dosad postavili sve pilote i naglavne ploče, tako da je most “izronio” iz mora ranije od roka. Most bi trebao biti gotov za dvije godine, a ako se ovako nastavi očekivanja su da će biti gotov i puno ranije. Ono što ide sporije nego što bi trebalo je gradnja pristupnih cesta – zapelo je na žalbi građevinskih tvrtki koje nisu pobijedile na natječaju.

 

03.07. (12:30)

Grad visokih cijena svega

Posljednjih 47 km autoceste do Dubrovnika koštat će još 6 milijardi kuna

HAC je krenuo u projekt izgradnje ostatka autoceste do Dubrovnika – sad je gotova do pred Metković, otkud do čvora Duboka netom ispred pelješkog mosta ima 18,4 kilometra ceste preko teškog terena gdje bi trebalo sagraditi pet tunela i novi most preko Neretve, što bi koštalo 2,3 milijarde kuna. U čvoru Duboka završila bi autocesta i počela nova državna cesta od 32 kilometra koja bi se spuštala na Pelješki most i prolazila preko Pelješca. Državna bi cesta stala u čvoru Doli gdje bi počela autocesta prema Dubrovniku u dužini od 28,6 kilometara s deset vijadukata, devet tunela i osam podvožnjaka, što će koštati 3,675 milijardi kuna. Pelješki most i nova cesta preko Pelješca košta oko 3 milijarde, što znači da bi 79 km autoceste, mosta i državne ceste koštalo 9 milijardi kuna. Jutarnji

11.05. (14:00)

Na gradilištu Pelješkog mosta prije roka zabijeno svih 148 pilota

12.04. (11:30)

Dali im most, sad bi i prugu

Summit u Dubrovniku: Kina dosad uložila 15 milijardi dolara

Inicijativa Kina+16 osnovana je 2012. s ciljem jačanja kineskih investicija u Europu, a od tada je Kina u 16 država investirala 15,4 milijardi dolara. Oko 70 posto te svote otišlo je u pet članica formata koje nisu dio Europske unije. Danas je u Dubrovniku glavni dio summita Kina+16 i to u dva dijela – politički skup u vidu plenarne sjednice inicijative, te gospodarski forum. Na događajima sudjeluje više od tisuću sudionika. Novi list

02.03. (16:41)

Kinezi na gradilištu pelješkog mosta brži su od rokova: Zabiju čak tri stupa od 200 tona svakog dana, a trebali jedan i pol

27.02. (21:00)

Hrvatske ceste su nakon skoro devet mjeseci analiziranja odabrale grčku kompaniju za izvođača prve dionice pristupne ceste Pelješkom mostu, 12,8 kilometara za 470 milijuna kuna