Pelješki most biti će dvotračni, neće biti cestarine - Monitor.hr
20.09.2017. (21:55)

Mitski most

Pelješki most biti će dvotračni, neće biti cestarine

Ukupna vrijednost radova, dakle i Mosta Pelješac i pristupnih cesta i obilaznice oko Stona je oko 420 milijuna eura, a država kaže kako će EU sufinacirati 85 posto od tog iznosa dakle oko 357 milijuna eura. Financijski najpovoljniju ponudu za gradnju je dala kineska državna tvrtka China Road and Bridge. Ministar prometa Butković kaže da će most biti dvotračni, te da neće biti cestarine. RTL vijesti


Slične vijesti

15.04. (07:00)

Virtualna kampanja

Starešina o sukobu Milanovića i Buktovića: Više se škakljaju nego što ratuju

Naime, ako trenutačni prvak borbe protiv korupcije Zoran Milanović kao glavni korupcijski grijeh investicijski najmoćnijemu ministru nalazi pogodovanje u vezi sa starim parkiralištem, onda bi valjalo pokrenuti postupak beatifikacije sv. Olje kao zaštitnika od korupcije i klijentelizma, a ne prijetiti mu oduzimanjem gebisa. Ako pak ministar Butković zaista želi razotkriti i sankcionirati duboku rusku povezanost predsjednika Milanovića, onda za to zasigurno ima uvjerljivijih primjera od navodne predsjedničke intervencije za otvaranje bankovnog računa osobi koja, kako se pokazuje, i nije pod američkim i europskim sankcijama. Iako su naizgled u beskompromisnoj bitci, navodno zato što je Butković zahvaljujući svojim infrastrukturnim projektima prekomjerno ojačao u primorsko-goranskoj SDP-ovoj izbornoj utvrdi, Milanović i Butković zapravo se štede. Više se škakljaju nego što ratuju. Višnja Starešina za Lider.

04.04. (20:00)

Samo mali poguranac

Josipa Rimac zapošljavala je njoj bliske ljude uz pomoć ministra Olega Butkovića

Poruke iz njenog mobitela koje Faktograf ima u posjedu dokazuju kako je u jednom slučaju Rimac tri mjeseca komunicirala s aktualnim ministrom mora, prometa i infrastrukture Olegom Butkovićem s namjerom da joj on pomogne zaposliti prijateljičina sina, inženjera građevinarstva, u Institutu IGH. Riječ je o tvrtki koja je u potpunosti privatizirana 1997. godine, ali koja redovno posluje s državom – i to u ogromnim razmjerima. Još bitnije, većinu poslova dobiva od Hrvatskih cesta. Skupštinu te državne tvrtke čini upravo ministar Butković. Nakon što su preko aplikacije Viber razmijenili 84 poruke, Butković je bio uspješan u zadatku koji mu je zadala tadašnja stranačka kolegica te je sin njene prijateljice počeo raditi u podružnici Instituta IGH u Rijeci.

28.08.2020. (01:00)

Je li došao kraj lošim željeznicama?

Ministar Butković najavljuje 1,5 milijardi eura ulaganja u željeznice

Ministar Butković je najavio nastavak ulaganja u željeznicu i u idućim godinama, a idući tjedan bit će potpisan i ugovor za nabavu nova 22 vlaka za HŽ Putnički prijevoz, projekta čija je vrijednost više od milijardu kuna. I time će, uz sve infrastrukturne investicije, Hrvatska kroz nekoliko godina dobiti moderan željeznički sustav kakav treba imati, kazao je Butković, dodajući kako je dobro što se krenulo i s natječajem za prvu dionicu nizinske pruge do Rijeke Hrvatski Leskovac-Karlovac, za što su osigurana sredstva i očekuje da će se do kraja ove godine biti izabran izvođač. N1

30.08.2017. (19:24)

Rušenje mostova sa susjedima

BiH ministar pisao Butkoviću: Obustavite gradnju Pelješkog mosta!

Ministar civilnih poslova BiH Adil Osmanović uputio je pismo ministru mora, prometa i infrastrukture RH Olegu Butkoviću povodom najavljenog početka gradnje Pelješkog mosta, u kojem ga upozorava na pravne smetnje zbog kojih ta izgradnja mora biti obustavljena. Osmanović kaže da će, ako Butković ne zaustavi gradnju, njegovo ministarstvo jednostrano proglasiti suverena prava BiH kako su to učinile sve bivše jugoslavenske zemlje koje izlaze na Jadransko more. Bosanskohercegovački ministar traži uspostavu bilateralnih pregovora s nadležnim organima BiH.

22.01.2017. (20:50)

Butković o koridoru 5c: Nadam se skorom spajanju Budimpešte s Pločama

07.12.2016. (07:19)

Moderna vremena

Ministar mijenja zakon – Cammeo i Uber bit će legalni

Ministar Butković najavio je izmjene zakona o autotaksi uslugama, kojima će Uber i Cammeo postati legalni. Cammeo se upravo povukao iz Splita gdje su skupili više od milijun kuna kazni te im je gotovo četrnaest automobila isključeno iz prometa. Butković sad pokreće inicijativu za zakonskim promjenama. Index

03.12.2016. (16:43)

Čeka se odluka s vrha

Butkovićevu odluku o zabrani Ubera riješit će Europski sud

Ministar prometa Oleg Butković tvrdi da Uber nezakonito prevozi ljude te prijeti kaznama i oduzimanjem vozila, što taksi udruge podržavaju. No čini se da će i hrvatske i europske dvojbe o legalnosti Ubera riješiti Europski sud pravde sa sjedištem u Luxembourgu, koji će u utorak saslušati predstavnike španjolskih taksista i zastupnike Ubera. Uber danas radi u 300 gradova na šest kontinenata, piše NYT, čiji komentator očekuje da će sud dati za pravo Uberu, kompaniji koja je postala jedan od najuspješnijih svjetskih start-upova, vrijedan oko 68 milijardi dolara. No i dalje nije jasno što je Uber. Jesu li oni taksisti koji predstavljaju nelojalnu konkurenciju ili samo digitalna platforma koja omogućuje lakši prijevoz putnika. 24sata

02.12.2016. (18:36)

"Iznajmljivanje vozila s vozačem"

Butković: Uber radi nelegalno, isto kao i Cammeo u Splitu!

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković za Novu TV je izjavio da Uber u Hrvatskoj posluje nelegalno, a da Taxi Cammeo nelegalno posluje samo u Splitu. Ta ministrova izjava dolazi nakon sastanka s predstavnicima taksista iz cijele Hrvatske. Butković tvrdi da niti Uber i Taxi Cammeo ne posjeduju dozvole za auto-taksi prijevoz predviđene Zakonom o prijevozu u cestovnom prometu. Nakon izjave ministra Butkovića reagirao je i Uber. “Uberovi partneri-vozači posluju sukladno svim zakonima Republike Hrvatske, te su porezni obveznici Hrvatske gdje plaćaju sav porez na puni iznos svake vožnje’, stoji u objavi tvrtke. Jutarnji

22.11.2016. (18:18)

Teške godine

Butković: 2017. na naplatu dolazi 9 milijardi kuna za autoceste

Hrvatskoj u 2017. godini na naplatu dospijeva devet milijardi kuna kredita za autoceste, rekao je ministar Butković istaknuvši kako će pritisak na otplatu biti sljedeće tri godine. “Ja sam bio zagovornik vinjeta, a i danas sam, jer smatram da je beskontaktni sustav nešto čemu moramo težiti. Mi autoceste nećemo prodavati niti ići na model monetizacije pa uprihoditi od koncesijske naknade dvije ili tri milijarde eura, zatvoriti dio dugova a ceste dati nekome na 40 godina. One ostaju u hrvatskom vlasništvu, ali moramo paziti na prihode u cestarskim tvrtkama”, rekao je Butković. Politika plus