Povjerenje na sniženju: samo 1 od 5 Amerikanaca vjeruje trgovcima - Monitor.hr
Jučer (07:00)

Tvoje podatke ću čuvat'… kao popust za Black Friday

Povjerenje na sniženju: samo 1 od 5 Amerikanaca vjeruje trgovcima

Samo 20 % američkih potrošača vjeruje da trgovci odgovorno koriste njihove podatke, no više od dvije trećine spremno ih je podijeliti za bolje korisničko iskustvo, pokazuje istraživanje Press Ganeyja i Forste. Ključ za povratak povjerenja leži u transparentnosti, sigurnosti i vrijednosti za kupca – od personaliziranih popusta do lojalti nagrada. Stručnjaci poručuju: podaci nisu samo pravna obveza, već prilika za razmjenu vrijednosti. Povjerenje se može obnoviti, ali samo ako kupac osjeti da nije tek broj u CRM sustavu. Index


Slične vijesti

29.08.2015. (09:20)

Pohlepa ide u malim pakiranjima

Kako nas varaju u trgovinama

Brojni su primjeri kako proizvođači varaju kupce, a nemalu zaslugu u tome ima odluka EU da se ukine smjernica o obaveznim, “zaokruženim” količinama proizvoda koji se nalaze u trgovinama. Primjerice, do 2009. u EU je bio propis da se mlijeko smije prodavati samo u pakovanjima od pola, tri četvrt i jedne litre. Slično je bilo i za vodu, osvježavajuće napitke i voćne sokove. Nakon 11. travnja 2009. takva “obavezna” pakovanja vrijede još samo za vino i žestoka pića, ostali mogu pakirati kako im je volja. Deutsche Welle