Slučaj Zuckerberg: Najlakše je reći 'oprosti' - Monitor.hr
26.05.2018. (08:07)

Bez milosti

Slučaj Zuckerberg: Najlakše je reći ‘oprosti’

Mark Zuckerberg je rečenicom ‘Privatna sfera je nadiđena, jednostavno je zastarjela’ htio promijeniti osjećaje i običaje milijuna ljudi. I to mu je djelomice pošlo za rukom. No, sada je došlo do protuudara, jer samo nekoliko godina kasnije znamo da je to jedno od najdragocjenijih i najvažnijih ljudskih prava u budućnosti. I ne možemo ih prepustiti poduzetnicima poput osnivača Facebooka. Ovdje mora završiti tržišna moć i početi politička regulacija. Zuckerberg o tome kaže kako se ne smije previše regulirati da se ne bi ograničavale nove ideje. A kamo to vodi, već smo doživjeli. Zuckerbergu smo dali previše slobode kako bi, ne obzirući se ni na što, mogao slijediti svoje poslovne interese. Deutsche Welle


Slične vijesti

15.03. (22:00)

Istina? Samo ona koja im puni džepove

Postnikov: SAD oligarhija će nam diktirati kako izgleda sloboda? Evo kako je sami prakticiraju

Sva je prilika da će nam američka oligarhija američku slobodu govora i američku slobodu tržišta narednih godina utjerivati u kosti, pa nije naodmet da provjerimo kako ta sloboda izgleda u praksi. Ako netko pritom ima bilo kakvih iluzija, osnivač Amazona Jeff Bezos brzo će ih raspršiti. Njegova sloboda govora, kao što smo vidjeli, počiva na zabrani da se o slobodi govori bilo što osim onoga što misli vlasnik ogledno uglednih novina.Marku Zuckerbergu je dugo bila kriva država za cenzuru na Facebooku, a sada za provjeru istine kopira Muskov X.

A Bivši Twitter, odranije poznat kao toksična medijska naprava, u međuvremenu je – bez većeg spora i otpora – postao dezinformacijski horror show mržnje i uvreda. Tako nekako, u osnovnim crtama, izgleda putanja medijskog biznisa koji danas propisuje što je sloboda, a što pod slobodu ne spada. Boris Postnikov za Novosti.

16.01. (08:00)

Novi napad na činjenice

Posljedice Metina ukidanja fact-checkinga mogu biti katastrofalne

Meta (Facebook i Instagram) uklanja fact-checkere u korist korisničkih “bilješki zajednice”, što je izazvalo zabrinutost stručnjaka. Izvršni direktor HUDI-a upozorava na moguće manipulacije i lažne vijesti, dok stručnjaci ističu potrebu za strožom regulacijom BigTecha. Hrvatska, poput ostatka EU-a, suočava se s izazovima implementacije propisa poput DSA, a potpune zabrane društvenih mreža smatraju se nepraktičnima. Lider

02.02.2024. (09:00)

I dalje ima sve što ti od interneta treba

Facebook slavi 20. rođendan, društvena mreža koja je promijenila svijet

U 2023. više od tri milijarde korisnika otvorilo je Facebook barem jednom mjesečno, tri posto više nego godinu prije. U 2022., inače lošoj godini za tu kalifornijsku tvrtku, njezina je dobit dosegla 23 milijarde dolara. Uspjeh Facebooka nošen je vrlo preciznim ciljanjem oglašavanja za veliki broj korisnika. Unatoč svemu; presudama zbog prodaje privatnih podataka i nelaskavoj titule ‘zastarjele’ mreže, trend nije promijenjen. Istina je da taj veteran društvenih medija raste sporije nego prije, ali raste. Korisnici ostaju zbog grupa formiranih oko zajedničkih interesa, malih oglasa ili kontakata s prijateljima, obitelji i rođacima. tportal

10.01.2024. (17:40)

Zuckerberg počeo uzgajati goveda: Od svih mojih projekata, ovaj je najukusniji

09.01.2024. (18:00)

Mark se snašao

Facebook i Instagram pokušavaju nadomjestiti gubitke prihoda od oglašavanja kopajući po povijesti poveznica korisnika

Ova nova praksa, koja omogućava praćenje online navika korisnika pod krinkom poboljšanja korisničkog iskustva, postala je kontroverzna nakon što su Apple i druge tvrtke uvele stroga ograničenja zaštite privatnosti. Povijest poveznica, koja pohranjuje zapise 30 dana, koristi se za personalizaciju ciljanih oglasa na svim Metinim platformama. Ovo poteže pitanje etičnosti i transparentnosti, dok Mark Zuckerberg i društvo traže alternative nakon značajnog smanjenja prihoda uzrokovanog novim pravilima o privatnosti. (Tportal)

06.07.2023. (18:00)

Na Meti već cvrkuću

Zuckerberg pokrenuo konkurenciju Twitteru: “U pola sata se prijavilo 7 mil. ljudi”

 

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg pokrenuo je u srijedu dugo očekivanu aplikaciju Threads koja bi trebala biti glavni konkurent Twitteru Elona Muska. U prva dva sata, kazao je, prijavalo se više od dva milijuna ljudi.Aplikacija sadrži kratke tekstualne objave koje korisnici mogu lajkati, ponovno objavljivati i na njih odgovarati. Postovi mogu biti dugi do 500 znakova i uključivati poveznice, fotografije i video zapise u trajanju do pet minuta. Telegram

25.10.2022. (19:00)

Meta na meti

Gubici i kritike pljušte sa svih strana: Zuckerbergov metaverzum navukao bijes investitora

tportal

Marku Zuckerbergu tranzicija svijeta u metaverzum zasad ne polazi za rukom. Njegov projekt interoperabilnog virtualnog svijeta naime gubi na podršci. Brad Gerstner iz Altimeter Capitala, tvrtke koja posjeduje dionice tvrtke Meta vrijedne stotine milijuna dolara, poslao je upravnom odboru otvoreno pismo u kojem je izrazio svoj gnjev. U pismu Gerstner optužuje Metu da je ‘odlutala u zemlju pretjeranog’, pretjerano velikog broja zaposlenih, previše ideja i premalo pravodobnih reakcija. Pored toga, istaknuo je da se fokusom tvrtke na metaverzum gubi iz vida njezina osnovna djelatnost, a koja, za razliku od Reality Labsa (dijela tvrtke koji upravlja projektom metaverzuma), generira profit. Projekt metaverzuma zabilježio je 15 milijardi dolara gubitaka otkako je tvrtka najavila rebrendiranje iz Facebooka u Metu. Tportal

28.04.2022. (12:00)

Nema tog marketinga, Zuck

Zbog sve starijih korisnika Facebooka, Zuckerberg dobiva sijede

Facebook ubrzano gubi popularnost među mlađom populacijom te da je taj virtualni svijet omiljeno mjesto susreta starijih, ali ne i toliko lukrativnih generacija. Iako je Zuckerberg pokušao kopirati značajke s drugih društvenih mreža u nadi da će se mlađima sviđati i na Facebooku, ta se taktika nije pokazala uspješnom. Ili, kako piše Business Insider, to je jednako kao i kad je Joey iz popularne serije Prijatelji imitirao modni stil mladih u nadi da će proći kao 19-godišnjak. I dalje, Facebook je najpopularnija platforma dobnoj skupini između 35 i 44 godine, a najmanje među mladima između 16 i 24 godina (posebno ženama – samo 7,3 posto izjavilo je da im je Facebook omiljena platforma). Lider

02.01.2022. (12:10)

Mark Zuckerberg se fura na skromnost u svemu, osim nekretninama, godišnje na njih troši milijune