Teleoperatere je zaobišla praksa Zakona o zaštiti potrošača - Monitor.hr
27.10.2016. (13:02)

Iznad zakona

Teleoperatere je zaobišla praksa Zakona o zaštiti potrošača

Ispod pulta vade smartphone, otvaraju nove odjele, namještaju tarife i odobravaju popuste.Jedini su to trgovci u Hrvatskoj koje je u potpunosti zaobišla inače do detalja propisana praksa Zakona o zaštiti potrošača, ona koja se odnosi na odobravanje popusta, sezonskih i drugih sniženja ili pak posebnih oblika prodaje. Pod motom ‘sve-nam-baš-uvijek-i-bez-greške-prolazi’, jedina je to trgovina u kojoj vrijednosti artikala skaču i padaju spretnije i bolje nego Mozartove varijacije. Što obično znači samo jedno: da ste ono što plaćate po redovnoj cijeni itekako preplatili, piše Jutarnji.


Slične vijesti

20.01.2019. (16:00)

Oprez- sve pogoduje prevarama

Kome se može obratiti potrošač u nevolji?

Početkom godine potrošačke udruge u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Puli zatvorile su svoja savjetovališta u koja su potrošači mogli doći po besplatan pravni savjet. Ministarstvo gospodarstva odlučilo je promijeniti način financiranja, a njihovi djelatnici sad su jedini kojima se potrošači u nevolji mogu obratiti. Istovremeno, teleoperateri skrivaju dodatne troškove i serviraju nejasne uvjete ponuda. Dobro pročitajte sitna slova! HRT Slobodna

15.10.2016. (15:06)

Kuna po kuna - palača

Mobilni operatori varaju kupce?

Kada je Vlada prije 2 godine tri puta povećala naplatu uporabe radiofrekvencijskog spektra – teleoperatori su taj trošak odmah prenijeli na korisnike. Mobilne usluge poskupjele su 10% i to uvođenjem naknade za pristup mreži (tako primjerice bon od 20 kn košta 22, a od 40 – 44 kune). Tržišna inspekcija tek je sad preispitala tu naknadu i tvrdi da je riječ o zavaravajućoj poslovnoj praksi. No ne smeta ih naknada već tek način na koji je napisana. Operateri kažu da je sve po zakonu. HRT

14.09.2016. (21:47)

Nemoćni

Svi trgovci vraćaju novac za preplaćeno osim teleoperatera

Ako vam u trgovini naplate nešto skuplje možete se požaliti blagajnici, ona pogleda račun, uvidi da je pogriješila, stornira račun i vrati preplaćeni novac. Uobičajena je to trgovačka praksa valjda još od vremena robne razmjene koja vrijedi kod svih osim kod jedne, posebne vrste trgovaca – teleoperatera. Ako vam ponude jeftiniju tarifu, a onda otkrijete da su vas prebacili na duplo skuplju ne možete ništa nego – poslati pisani prigovor. Jutarnji