Toksični narativ: Zaposlenici ne smiju tvrtku doživljavati kao obitelj - Monitor.hr
24.05. (13:00)

Obitelj, u ime profita. Ne, hvala!

Toksični narativ: Zaposlenici ne smiju tvrtku doživljavati kao obitelj

Nedavno se portal Harvard Business Review pozabavio tim modernim fenomenom brendiranja, ali i inzistiranja na tome da se kompanije pretvore u nešto što će zaposlenici zvati ili prepoznati kao obitelj. Naravno, budući da svi provodimo trećinu života na poslu, kolege nisu samo kolege ni šefovi samo šefovi. Prirodno je da se njihove uloge mijenjaju pa su oni i poslovni suradnici, prijatelji, osobe od povjerenja, rame za plakanje, ali zvati to “obiteljskom kulturom”, premda isprva ne zvuči maliciozno, u stvari donosi veliku štetu i zaposlenicima i kompaniji. Kad zaposlenici rade s idejom da im je firma obitelj, velike su šanse da će im s vremenom pasti produktivnost i da će doživjeti burnout. Ako “otac” ili “majka obitelji” (šefovi) ne poduzmu neke korake, postoji opasnost da se to izgaranje na poslu počne doživljavati kao normalna posljedica velikog (i očekivanog) angažmana za dobrobit firme/obitelji. Lider


Slične vijesti