Udvostručen broj usamljenih unazad 50 godina, ali ima lijeka! - Monitor.hr
25.12.2018. (17:30)

Sreća nadohvat mudrosti

Udvostručen broj usamljenih unazad 50 godina, ali ima lijeka!

Tri četvrtine Amerikanaca doživljava srednje do visokih razina usamljenosti, a rizik za usamljenost najveći je kod osoba u kasnim 20-im, srednjim 50-im i kasnim 80-im godinama života, bez obzira na spol. Kalifornijski znanstvenici koji su ovo utvrdili nude i lijek, koji bi se ukratko mogao nazvati “mudrost”, a sastoji se od ovih šest komponenti: kontrola nad emocijama, suosjećanje, samosvijest, prihvaćanje nesigurnosti i različitosti pogleda, odlučnost, duhovnost. Pliva zdravlje / York Dispatch



Slične vijesti

03.01. (19:35)

E, to je sretna nova godina

Sedam znanstveno potvrđenih načina za zdraviji i sretniji život

1. Vježbanje – samo 5 do 10 minuta trčanja dnevno može produljiti život za nekoliko godina
2. Vođenje dnevnika – zapisivanje stresnih ili stvari na kojimo smo zahvalni poboljšava psihičko i fizičko zdravlje
3. Korištenje zubnog konca – sprečava kronične bolesti
4. Volontiranje – pomaganje drugima stvara osjećaj kao udvostručena plaća
5. Kontrola troškova – stres izazvan dugovima izaziva anksioznost i depresiju
6. Provođenje vremena u prirodi – smanjuje stres, obnavlja mentalnu energiju i potiče kreativnost
7. Izabrati način života – razmisliti o tome kakav život želimo iskusiti, a ne koji “status” želimo

16.10.2018. (18:30)

Na vrh brda sreća mrda

Savjeti najsretnijeg čovjeka na svijetu: Ne brinite se, pronađite strast, pomažite

Matthieu Ricard je kao mladi znanstvenik s 26 godina otišao na Himalaju, postao budistički svećenik i posljednjih 50 godina proveo učeći kako biti sretan. Kad su mu došli kolege sa Sveučilišta u Wisconsinu utvrdili su da njegov mozak proizvodi razinu gama-zraka (povezanih sa svjesnosti, pažnjom, učenjem i pamćenjem) koja nikada prije nije bila zabilježena u neuroznanosti. Ima pet savjeta o dosezanju sreće. Zadovoljna.hr

12.01.2018. (19:51)

Video: Ilustrirani vodič za donošenje boljih odluka

01.01.2018. (09:19)

1.1. otvaram mjenjačnicu

Novogodišnje odluke: Kako ih održati

Ljude više potiče izbjegavanje gubitaka nego mogući dobici pa bi kod novogodišnjih odluka bilo dobro postaviti tu odluku kao spašavanje nečeg izgubljenog – vraćanje starom hobiju ili povratak na raniju razinu tjelesne spreme – nego kao dosezanje nečeg novog, kako savjetuju psiholozi. Novogodišnje odluke moraju i biti realistične – čitat ću pola sata svaki dan (ne petnaest sati dnevno), lakše ih je ispuniti ako se odnose i na druge ljude, u smislu da od te odluke ovisi dobrobit nekog drugog. Dobro je i da odluke budu konkretizirane i detaljne – “vježbat ću utorkom i subotom” npr. BBC

06.11.2017. (12:44)

Da ne ode u dim

4 savjeta za smanjenje režija za grijanje

Snižavanjem temperature u prostoru za samo 1°C godišnje se može uštedjeti 5% energije za grijanje

Prikladna odjeća za zimu

Noću spustiti rolete i navuči zavjese da se smanji gubitak topline – na starim i lošim prozorima gubi se više od 50% topline, a rolete mogu smanjiti gubitke i za 10%

Pukotine između prozora i zida zatvoriti odgovarajućim materijalima. Kreni zdravo

23.10.2017. (13:10)

Nije loše, poučno je

Govori s TED-a: Kako se oporaviti od neuspjeha

Dugoročni uspjeh dolazi prihvaćanjem pogrešaka, ne njihovim negiranjem, a što je pozornica veća to je prihvaćanje snažnije, kaže Mashable koji je prikupio 11 govora s TED-a upravo o ovoj temi. Govornici pričaju baš iz raznih perspektiva: o pozitivnoj ulozi koju strah može imati u trenucima mraka, o predrasudama prema samoj sebi, o strahu od nedovoljnog poznavanja moderne tehnologije, o tome kako život ne definira ono što nam se dogodi nego kako odgovorimo na prepreke…

07.10.2017. (12:09)

Simpatično i pametno: 12 načina da se svijet čini manje beznadnim

02.09.2017. (09:43)

Osim nereda

Od spremanja sobe do kuhanja – što djeca mogu raditi

Život i stil savjetuje koje poslove mogu raditi djeca određene dobi. Ovako, djeca od dvije do tri godine mogu: staviti rublje u košaru za pranje, spremiti igračke, vratiti knjige na policu, pomoći hraniti kućne ljubimce, baciti pelene u smeće. Djeca do 7 godina: pomoći postaviti stol, napraviti krevet, zaliti biljke ili vrt, pomoći u pospremanjue namirnica, spremiti posuđe u perilicu, pomoći u čišćenju stola, spakirati ruksak, pomesti podove. Do deset godina: očistiti svoju sobu, postaviti stol, usisati, nahraniti kućnog ljubimca, pomoći oprati automobil, iznijeti smeće, pomoći skuhati večeru, isprazniti ili napuniti perilicu posuđa, unijeti poštu, složiti i pospremiti rublje. Iznad 11 godina: očistiti kupaonicu, pomoći očistiti kuhinju, pokositi travnjak, prati rublje, oprati automobil, prošetati psa, kuhati uz nadzor.